Praca biurowa - jak odżywiać się w niej zdrowo

Praca biurowa - jak odżywiać się w niej zdrowo

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

jedzeniapracapraca  biurowakorporacjazdrowa  jadłospisjedzeniejedzenie  badań

Środowisko biurowe charakteryzuje się mało aktywnym trybem życia. nagminnie nie mając wyboru, sięgamy po fast-foody, chińskie zupki, czy słodkie bułki. taka jadłospis połączona z ciągłym siedzeniem przy biurku może spowodować nadwagę. Jeżeli chcemy uniknąć takiego scenariusza bądź jesteśmy w trakcie odchudzania, powinniśmy samodzielnie przygotowywać zdrowe, dietetyczne posiłki oraz zabierać jedzenie do pracy.

Regularne posiłki a jedzenie badań

Każdy z nas powinien spożywać niewielkie Co jeść, żeby przetrwać w korpo? posiłki co 3 albo 4 godziny. Ta zasada okazuje się podstawą dowolnej kuracji odchudzającej. Jeżeli zaczynamy dzień pracy o godzinie 8, zaleca się najpóźniej o 11 zjeść śniadanie (np. płatki z mlekiem, wafle ryżowe). nastepnie do 14 należy zjeść lunch (np. surówkę warzywną, kanapki z ciemnego pieczywa). mimo wszystko badań nie zawsze mamy pora, albo możliwość regularnego odżywiania się. nagminnie kiedy jesteśmy zajęci oraz zestresowani, nie pilnujemy pór racjonalnego odżywiania. tymczasem brak jedzenia w ciągu dnia spowalnia nasz metabolizm oraz redukuje efektywność. Może też prowadzić alt2 do nadmiernego objadania późnymi godzinami, co okazuje się szkodliwe dla naszego organizmu.

Dietetyczne jedzenie do pracy

Na wypadek intensywnego dnia badań, kiedy nie mamy momentu wyjść po coś do spożywania, zaleca się na wszelki wypadek wziąć coś ze sobą. Właściwie zabieranie oraz przygotowywanie składników w mieszkania dzień wcześniej musi zostać dla nas nawykiem. Zabierając jedzenie do pracy codziennie, nareszcie przywykniesz oraz zrozumiesz, że to najlepsze, co możesz wykonać dla własnej sylwetki.

Zainwestuj w kolorowe  pojemniki, w których będziesz przynosić jedzenie do pracy. Na lunch przygotuj sobie pyszną surówkę alt3 z grillowanym kurczakiem oraz warzywami, surówkę makaronową, ryżową bądź pszeniczne wrapy z zawartością, jaka wyłącznie przyjdzie ci do głowy. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby przygotować pyszną zupę krem z brokułów, cukinii, porów bądź pomidorów. Dodając do niej chrupiące grzanki, zyskasz zdrowe oraz pożywne danie. Inspiruj się oraz poszukuj własnych smaków.

Jako przekąskę szczególnie poleca się chipsy warzywne albo owocowe, jogurty z otrębami albo orzechami, surówki. Możesz również chrupać orzechy albo migdały. To żywność, która dostarczy nam energii, wzmocni system odpornościowy oraz pomoże zachować jasność alt4 umysłu. Pamiętaj, jedyne co cię ogranicza, to twoja wyobraźnia. Wcale nie musisz jadać gotowych kanapek czy wątpliwej jakość sklepowych półkach preparatów garmażeryjnych.

próbuj unikać gotowych preparatów kupowanych w sklepach bądź spożywania na stołówce czy w restauracji. Jeśli mimo wszystko już wybieramy jedzenie na stołówce, najlepiej sięgać po potrawy z dużą ilością warzyw albo zupy bez dodatku śmietany. trzeba też wybierać artykuły z dużą zawartością kwasów omega-3, np. ryby. Jeśli czeka na nas obiad w mieszkania, dobrze zrezygnować z gotowych składników cateringowych oraz poprzestać na zakąskach.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness