Program odchudzający Konrada Gacy - czas na podkręcenie przemiany materii

Program odchudzający Konrada Gacy - czas na podkręcenie przemiany materii

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

dietaprogram odchudzającyKonrad Gacaprzemiana materii

jadłospis Konrada Gacy to trójetapowy plan odchudzania, którego zamierzeniem jest pobudzenie przemiany materii. Dzięki zaleceniom dietetyka schudła m.in. Iwona Pavlović. Jak przekonuje specjalista żywieniowy konrad Gaca, jego program pozwala jedynie zdrowo schudnąć, lecz również przygotować osobę będącą na diecie do późniejszego życia po odchudzeniu. Sprawdź, na czym polega jadłospis Konrada Gacy i ile trzeba na niej schudnąć.

jadłospis Konrada Gacy to trójetapowy plan odchudzania, który - zdaniem jego autora - powala jedynie zdrowo schudnąć, lecz również przygotować osobę będącą na diecie do późniejszego życia po odchudzeniu tak, by uniknęła ona efektu jo-jo.

kim jest konrad Gaca?

konrad Gaca jest prezesem Stowarzyszenia walki z otyłością "FatKillers" i specjalistą żywieniowym z  międzynarodowym tytułem Certified Nutrition Specialist. Jest również instruktorem klasy Master amerykańskiej federacji PROPTA (do której należą światowi specjaliści zajmujący się tematem żywienia) oraz instruktorem Europejskiej Federacji Fitness & Wellness. Jest również pomysłodawcą kampanii prospołecznej Chudniesz – zwyciężasz Zdrowie.

Dla kogo jest przeznaczona jadłospis Konrada Gacy?

jadłospis Konrada Gacy jest przeznaczona dla wszystkich osób pragnących skutecznie walczyć z nadwagą i otyłością. do tej pory skorzystało z niej ponad 14 tys. osób, które pragnęły odzyskać idealną sylwetkę.

jak działa jadłospis Konrada Gacy?

Program odchudzający Konrada Gacy składa się z trzech etapów:

  • Pierwszy z nich Na czym polega program odchudzający według Konrada Gacy?okres MOTYWACYJNY - istnieje miesiąc, w czasie którego osoba odchudzająca się pracuje nad własną motywacją. konrad Gaca zakłada, że osoba, która walczy np. z 30-40 kg nadwagi, w ciągu 30 dni może stracić 7-12 kg;
  • okres pracy zawodowej WŁAŚCIWEJ jest drugim etapem kuracji odchudzającej. Polega on na ułożeniu spersonalizowanego jadłospisu w cyklach 14-dniowych (liczba cykli zależy od płci, wieku, wzrostu i obecnej wagi);
  • Ostatnią fazą odchudzania jest WYPROWADZENIE Z kuracji odchudzającej, które istnieje ok. 3 miesięcy i umożliwia zachowanie wagi po całej zabiegu. Podczas tego etapu odchudzania należy stracić 2-3 kilogramy ponad to, co uczestnik planuje zrzucić.

Jak podkreśla konrad Gaca - WYPROWADZENIE Z kuracji odchudzającej to szczególnie ważny składnik całego programu. W trakcie owej fazy odchudzania organizm jest programowany do przyjmowania więcej obfitych pokarmów niż w czasie redukcji wagi i zdrowego życia. Należy wyraźnie zaznaczyć, że ukończenie tego etapu ma fundamentalne wartość dla utrzymania zdrowej sylwetki. W przeciwnym razie trzeba paść ofiarą efektu jojo.

zaleca się mieć świadomość, że konrad Gaca nie udostępnia publicznie kuracji odchudzającej, którą komponuje dla konsumentów. Wiadomo tylko, że w menu skomponowanym przez dietetyka dominuje mięso, niekoniecznie chude. Aby dowiedzieć się więcej, niezbędna jest osobista rozmowa z instruktorem. Podczas kuracji odchudzającej każda osoba alt2 odchudzająca się jest pod opieką specjalisty i jego grupy - konsultantów, na których składają się fizjoterapeuci i psychologowie przygotowani do motywowania i pomocy w procesie odchudzania. Osoba będąca na diecie kontaktuje się, po skończenia każdego okresu (co 2 tyg.), z wybranym przez siebie konsultantem, aby pogadać o przebiegu i rezultatach kuracji odchudzającej.

jadłospis Konrada Gacy - 7 uniwersalnych zasad

Program odchudzający Konrada Gacy jest dopasowywany do potrzeb i potrzeby osoby, która chce schudnąć, ale podstawowe zasady są uniwersalne:

1. Regularność pokarmów

Reguluje przemiana materii, czego naturalną rezultatem jest stopniowa utrata kilogramów. posiłków ma być cztery albo pięć o stałych porach. Organizm uczy się, że nie trzeba robić zapasów, ponieważ za ok. 3 60 minut dostanie kolejną porcję energii.

2. Odpowiednie proporcje

konrad Gaca przekonuje, że od tego, w jakich proporcjach jemy białka, węglowodany i tłuszcze, zależy gospodarka hormonalna. A to hormony odpowiadają za samopoczucie i wpływają na tempo odchudzania. Te proporcje nie są jednakowe dla wszystkich: różnimy się ponieważ np. tolerancją glukozy. Decydując się na samodzielne zrzucanie nadwagi, co jakiś pora powinniśmy zmieniać proporcje węglowodanów, białek i tłuszczów.

3. Solidne śniadanie to podstawa

Pierwszy posiłek ma ogromny wpływ na cały dzień. W śniadaniu musi znaleźć się porcja węglowodanów, najrozsądniej alt3 złożonych, o małym indeksie glikemicznym, np. pełnoziarniste pieczywo, musli, sok warzywny, owocowy. Niezbędna jest też porcja białka, np. jogurt i jajko.

4. Białkowa kolacją

za bardzo długa przerwa w jedzeniu spowalnia przemiana materii, dlatego kolację zjeść trzeba. gdyż mimo wszystko utratę nadwagi utrudni menu o owej porze węglowodanów, a więc również owoców, najlepsza jest kolacją białkowa. Ma szczególnie korzystny wpływ na gospodarkę hormonalną. Białko nie uaktywnia produkowania insuliny, przez którą to, co jemy, zamienia się w tkankę tłuszczową (zamiast w energię). Ponadto uaktywnia hormon wzrostu, który wspiera spalać tkankę tłuszczową. Ale kolacją złożona nawet z najlepszych źródeł białka nie może być obfita, ponieważ zaburzyłaby sen, a więc i przemiany, zachodzące w organizmie, gdy śpimy. Na kolację dobre są: chude mięso i biały ser, ryby, jajka albo gotowe proteinowe koktajle.

5. Bez soli i cukru

Wyrzucenie soli z jadłospisu pozwala na ustabilizowanie poziomu wody mineralnej w organizmie – znikają obrzęki, wraca do normy ciśnienie krwi. Nie jemy też cukru. Jeśli pewien człowiek nie może obejść się np. bez słodzonej herbaty, może sięgać po cukier brzozowy.

6. Dobre tłuszcze

Tłuszcze chronią przed zimnem, umożliwiają transport witamin A, D, E i K. okazują się potrzebne do produkcji różnych enzymów, hormonów, alt4 stanowią klucz do wielu przemian metabolicznych. Dzięki nim dobrze pracuje układ odpornościowy i mózg. najbardziej wartościowe są tłuszcze nienasycone. Wzmacniają odporność, pomagają utrzymaniu w ryzach cholesterol. Znajdziemy je w rybach morskich, oliwie, oleju z rzepaku i oleju lnianym oraz w orzechach.

7. Picie wody mineralnej jest istotne

Picie wody mineralnej przez cały dzień ma pomóc w zwiększeniu tempa metabolizmu nawet o 30%. Jednorazowo powinniśmy wypić szklankę średniozmineralizowanej wody mineralnej. Osoby z nadciśnieniem tętniczym zaczynają od niepełnej kubka co godzinę. Muszą też najpierw zlikwidować sól i ograniczyć poziom cukrów w diecie.

Na jadłospis Konrada Gacy składają się również ćwiczenia

Według Konrada Gacy, tylko kombinacja dwóch elementów: kuracji odchudzającej i aktywności fizycznej, gwarantuje realizację zamierzonego zamierzenia. Dlatego dietetyk dla swoich podopiecznych przygotowuje również indywidualny plan treningowy, którego zamierzeniem jest spalenie warstwy tłuszczowej. Program taki rozbudza metaboliczne przemiany, pozwala pozbyć się nadmiaru stresu i podnosi zakres hormonów farta.

ważne, by trening odbywał się o właściwej porze. Rekomendowane 60 minut ćwiczeń to: po śniadaniu ok. 11; po głównym posiłku - ok. 14 oraz 60 minut między 16 a 19, ponieważ sprzyja temu gospodarka hormonalna. kolejną ważną kwestią jest odżywianie po zakończonym treningu - świetnym rozwiązaniem jest koktajl białkowy.

 

 

Zobacz też

Trener Jogi

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness