Proste ćwiczenia na szczupłe uda, czyli jak szybko wyrzeźbić figurę!

Proste ćwiczenia na szczupłe uda, czyli jak szybko wyrzeźbić figurę!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

ćwiczeniaszczupłe  udaudafiguratreningtrening  ud

Te nieskomplikowane ćwiczenia na szczupłe uda umożliwią ci pięknie wyrzeźbić figurę. Jeśli będziesz przestrzegać zdrowej kuracji odchudzającej, pić dużo wody mineralnej i poprawnie wykonywać poniższy trening, już po niedługim czasie zauważysz pierwsze rezultaty. Nie zapominaj także o regularnych masażach i kremach ujędrniających – to funkcjonuje!

Uda należą do tych częściach ciała, z których kobiety zazwyczaj nie są uszczęśliwione. nie tylko składa się w nich zbędny tłuszcz, oraz tworzy Chcecie mieć zgrabne nogi? Poznajcie najlepsze ćwiczenia na uda cellulit i rozstępy, co negatywnie wpływa na ich wygląd. Wszystko może zmienić regularne uprawianie sportu. Pływanie, trening, wspinaczka ściankowa, jazda na rowerze - wszystkie te rodzaje aktywności to rewelacyjne ćwiczenia na szczupłe uda - dzięki nim będą smukłe i jędrne.

Nie zapominaj o rozgrzewce!

Zanim przystąpisz do wykonywania zestawu ćwiczeń na szczupłe uda, zrób króciutką kilka ćwiczeń rozgrzewających. przez 5 minut maszeruj w miejscu, albo poskacz na skakance. Uwaga! Przeplatanie ćwiczeń krótkimi wstawkami kardio (jak skakanie przez skakankę przez 2-3 minuty) zwiększa liczbę spalanych podczas ćwiczenia kalorii! Skończyłaś? To co, zaczynamy właściwy trening? 3,2,1... alt2 START!

1. przysiady plie

okazują się świetnie znanym, świetnym ćwiczeniem na szczupłe uda. ustaw się ze złączonymi piętami, kierując czubki palców na zewnątrz. Dłonie oprzyj na biodrach. odstaw lewą nogę w bok i ugnij kolana w jednej linii nad kostkami. brzuch powinien być wciągnięty, kość ogonowa skierowana do dołu. Wytrzymaj 2-3 sekundy, potem unieś biodra, prostując nogi w kolanach. potem znów napnij talia i ugnij kolana, jak poprzednio. zrób 15 powtórzeń.

2. Wypady szermiercze

Stojąc ze złączonymi stopami, połóż dłonie na biodrach. potem zrób wykrok prawą nogą do przodu, uginając kolana alt3 (lewe kolano nie powinno mimo wszystko dotknąć podłogi). Odpychając prawą nogę od gruntu, wróć do pozycji startowej. zrób jedno lewą nogą i zrób po 10 powtórzeń na obie strony.

3. Most

Połóż się na plecach, prawą piętę oprzyj na podwyższeniu (np. ławeczce, niskim krześle). Kolana powinny być zgięte. Napinając pośladki, unieś biodra i wysuń lewą nogę pionowo wzwyż. Wróć po pozycji startowej. zrób po 12 powtórzeń na obie strony.

4. Schodek

ustaw się przed stopniem o wysokości 30-40 cm. Połóż na nim prawą stopę. Napinając udo, unieś się tak, aby lewa alt4 stopa znajdowała się na wysokości poziomu (nie musisz mimo wszystko jej opierać). potem opuść lewą stopę z powrotem na podłoże. zrób po 15 powtórzeń na każdą stronę.

na treningu ABC

powyższe ćwiczenia na uda zrób co drugi dzień. Możliwe, że po 1 ćwiczenia będziesz dysponowała zakwasy, mimo wszystko gdy mięśnie przyzwyczają się do wysiłku, dolegliwości ustąpią. Ćwiczenia na uda zrób w 2 seriach. Między każdą z nich możesz zrobić sobie minutę odpoczynku. Pamiętaj, że wykonując ćwiczenia na szczupłe uda, pracujesz też nad wyglądem pośladków. Zapewne wkrótce będziesz czuła się świetnie. Powodzenia!

 

Zobacz też 

Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness