Przekonaj się jak łatwo odchudzić brzuch, biodra oraz uda!

Przekonaj się jak łatwo odchudzić brzuch, biodra oraz uda!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

ćwiczeniaodchudzaniebrzuchbiodraudałatwo

Jeśli chcesz wysmuklić biodra, podpowiemy ci, jaką jadłospis i jakie ćwiczenia wybrać. zaokrąglone biodra, pełne uda i pośladki świadczą o bezpiecznym dla zdrowia rozmieszczeniu warstwy tłuszczu. Gdyby tkanka tłuszczowa gromadziła się na brzuchu, byłoby to niezdrowe. Zobacz zdjęcia z ćwiczeniami na zgrabne biodra.

Trening kardio połączony z ćwiczeniami na uda i pośladki w kilka tygodni sprawią, że uda będą szczuplejsze.

czynnikiem sprawczym za bardzo krągłych bioder najchętniej okazuje się niewłaściwa dieta – za tłusta i słodka i siedzący tryb życia. Niestety, tłuszczyk z ud, pośladków i brzucha trudno zlikwidować, zwłaszcza u tych pań, które mają sylwetkę przypominającą kształtem gruszkę.

Choć wysmuklenie tych terytoriów ciała okazuje się zadaniem niełatwym, nie okazuje się niemożliwe! Ty też możesz mieć proporcjonalną Sprawdź, jak odchudzić brzuch, biodra i uda! sylwetkę!

jadłospis na szczuplejsze biodra

Słyszałaś i czytałaś o tym setki razy, że dzięki odpowiedniej diecie twoje biodra będą szczuplejsze, ale nieustannie trudno ci zrezygnować ze smażonego mięsa, tłustego sosu, frytek czy białego pieczywa? Jako przegryzkę zjadasz drożdżówki, czekoladowe draże i batoniki albo chipsy? Nie okłamuj się – w ten sposób nie posiadasz szans pozbyć się niechcianych krągłości.

Jeśli w twoim przypadku tkanka tłuszczowa odkłada się w dolnych partiach ciała, bez zmian w menu się nie obejdzie. Ale nie musisz od razu się głodzić! należy, że będziesz odżywiać się racjonalnie i jeść zazwyczaj (5–6 razy dziennie) małe posiłki, aby uniknąć ataków wilczego głodu.

Co powinnaś jeść? Przede wszystkim składniki alt2 obfitujące w błonnik – naturalny wypełniacz, a więc pełnoziarniste składniki zbożowe, jarzyny i owoce.

Tłusty nabiał i mięso zastąp chudym i jedz ryby. Zapomnij o smażeniu, potrawy piecz, duś, gotuj na parze. w miejsce słonych i słodkich przekąsek pogryzaj pestki dyni, słonecznika albo suszone owoce, migdały, orzechy (tylko kilka sztuk dziennie). Przy tym dużo pij – powyżej 2 litrów wody dziennie (m.in. przyśpieszającą redukowanie kalorii czerwoną herbatę), ponieważ dzięki temu szybciej pozbędziesz się z organizmu toksycznych składników utrudniających zrzucanie nadwagi.

Ćwiczenia na smukłe biodra

Rozsądne odżywianie to jedno. Ale żeby efekty były widoczne i długotrwałe, musisz się ruszać, i to systematycznie! W ten sposób posiadasz szansę wyłącznie alt3 wysmuklić za bardzo krągłe biodra, ale też zdobyć harmonijnie zbudowaną sylwetkę. Żeby to osiągnąć, musisz zastosować kombinację ćwiczeniach kardio (wytrzymałościowego) i ćwiczeń modelujących uda, pośladki i brzuch. Ćwicząc regularnie, co najmniej 3 razy w tygodniu po 40–50 minut, już po kilku tyg. spostrzeżesz efekty!

Trening kardio obejmuje marsze, marszobiegi, jogging, nordic walking, fitness, steper, pływanie, jazdę na rowerze, trening na przyrządach kardio. Dzięki takim ćwiczeniom, które wykonywane są długo (powyżej 30 minut) w średnio intensywnym czasie, uruchamiane są procesy spalające tkankę tłuszczową – a w tym przypadku to priorytet!

Natomiast ładnie wymodelują figurę ćwiczenia na uda i pośladki (m.in. odwodzenie nóg alt4 do tyłu i do boku, przysiady, wypady nóg do przodu, do tyłu, do boku), mięśnie brzucha (spinanie mięśni brzucha, brzuszki skośne, czyli skłony na przemian do jednej i do drugiej nogi, świeca) i wszelkie krążenia bioder (np. z użyciem hula-hoop, tańce latynoamerykańskie, belly dance, czyli taniec brzucha). Ostatnio hitem są ćwiczenia z wykorzystaniem rury (pole dance – taniec na rurze), które stały się formą fitnessu. ze względu na to że angażują one wszystkie zespołu mięśni, zwłaszcza ramion, brzucha i nóg, otwierają perspektywy wyłącznie spalić tkankę tłuszczową z newralgicznych obszarów ciała, ; wyrzeźbić piękną, harmonijną sylwetkę. A na tym jest zależna każdej kobiecie.

 

 

Zobacz też

Trener Biegania Warszawa

Escape Gra 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness