Przemyśl swoje odchudzanie! 10 niezawodnych sposobów, aby było ono skuteczne!

Przemyśl swoje odchudzanie! 10 niezawodnych sposobów, aby było ono skuteczne!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzanieniezawodne sposobyzrzucanie nadwagiskuteczne odchudzanie

Co wspomaga zrzucanie nadwagi? Na pewno silna wola, wsparcie bliskich i postawienie sobie jasnego celu. Przydana okazuje się dodatkowo znajomość kilku skutecznych sposobów - zastosuj je od dziś, by cieszyć się piękną sylwetką!

Co wspomaga zrzucanie nadwagi? Te sposoby pomogą ci zbić masę:

1. Jedz posiłki o stałych porach, przeznaczając na ich spożywanie więcej czasu niż zazwyczaj (np. 20 minut) - to złota zasada odchudzania. Dokładne przeżuwanie każdego Odchudzaj się z głową! 5 sposobów na utratę wagi kęsa odciąża układ trawienny i sprawia, że uczucie sytości występuje szybciej. 

2. Jedz więcej zup - pożywna zupa wzbogacona o bukiet warzyw z pewnością Cię nasyci, nie dostarczając przy okazji wielu kalorii. Unikaj mimo wszystko tłustych zup kremowych!

3. masz lekko za ciasną sukienkę albo spodnie? Powieś ciuch na wieszaku po zewnętrznej stronie szafy albo na drzwiach, żeby mieć go codziennie na widoku - to jest dla Ciebie świetna motywacja. 

4. Ogranicz alkohol alt2 do przynajmniej - sam w sobie ma mnóstwo kalorii, a pod jego wpływem jemy więcej bo "wszystko nam jedno". 

5. Pij zieloną herbatę - ten orzeźwiający napój przyspiesza spalanie kalorii, prawdopodobnie dzięki dużej zawartości katechin. jest więc świetnym zamiennikiem tradycyjnej ciemnej herbaty. 

6. Tak zazwyczaj jak to możliwe jedz w mieszkaniu - wyłącznie w ten sposób zapewnisz sobie zdrowe menu każdego dnia. Jeśli zdecydujesz, że główny posiłek albo przegryzkę kupisz sobie na alt3 mieście, zapewne rozmyje się błyskawiczną zapiekanką i batonem. dobrym pomysłem jest przygotowywanie sobie lunchu do pracy. 

7. Używaj mniejszych garnków - jeśli zapełnisz niewielki talerz, porcja wyda Ci się ogromna. warto wykorzystać ten trick, żeby wchłonąć o 100-200 kalorii mniej niż zazwyczaj. 

8. Jedz według zasad 80/20, czyli skończ posiłek, gdy czujesz się mniej więcej w 80% pełna. nigdy nie doprowadzaj do stanu zapełnienia żołądka. 

9. pokochaj czerwone sosy (do makaronu, ryżu, alt4 warzyw) - te na bazie pomidorów są zdrowsze i mniej kaloryczne niż przyrządzone ze śmietany albo majonezu. Jeśli przyprawisz je odrobiną pieprzu cayenne, curry albo pieprzem, skutecznie przyspieszą metabolizm. 

10. Rzuć nałóg pod nazwą słodycze. Nie musisz zupełnie rezygnować z cukru - znajdziesz go np. w owocach. jednak podjadanie cukierków to wyrządzanie sobie szkody. Rezygnacja ze słodyczy jest trudna, ale jeśli wytrzymasz 2-3 tyg., zobaczysz, że się odzwyczaisz. 

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness