Schudnąć ćwicząc w domu? To jest możliwe!

Schudnąć ćwicząc w domu? To jest możliwe!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

dietaćwiczeniaodchudzaniedom

Każdy z nas marzy o idealnej sylwetce, doskonale wyrzeźbionych mięśniach i kondycji fizycznej, dzięki której zawsze okaże się gotowy do działania. licznych sądzi, że takich jak cele możliwe do zrealizowania okazują się jedynie na profesjonalnie wyposażonej siłowni i pod opieką wykwalifikowanego trenera personalnego. Nic bardziej mylnego – a dowodem na to niech okaże się sława zamieszczanych w Internecie filmików, które dokładnie pokazują, jak ćwiczyć w mieszkania. Jak zacząć ćwiczenia we własnych 4 ścianach i dzięki nim zmniejszyć wagę? zdecydowaliśmy to sprawdzić.

Jak ćwiczyć w mieszkania … i nie zwariować?

prawda bywa ta, że „oferta” ćwiczeń do wykonywania w mieszkania bywa naprawdę szeroka. W komponowaniu takich jak programów prześcigają się popularne trenerki fitness – zarówno te zagraniczne, ; rodzime gwiazdy. Z treningami w mieszkania bywa jak ze Jak ćwiczyć w domu, by schudnąć? Poznaj prawdę! wszystkim – należy do tego podchodzić z rozwagą. – Przede wszystkim nie wolno zapominać o kilku podstawowych zasadach. początkową z nich bywa na pewno rozgrzewka, która doskonale przygotuje ciało do wysiłku. Zależnie od wybranego treningu musi ona pozostać ok. 15 minut. Kolejna kwestia to ćwiczenia rozciągające, które wykonujemy zaczynając od najsłabszych partii mięśni i kolejno przechodzimy do tych silniejszych. Ważna bywa też regularność ćwiczeń – pamiętajmy, że ćwicząc w mieszkania sami ją ustalamy i dbamy o to, by nie opuszczać treningów. prawda bywa ta, że aby zobaczyć rezultaty, należy ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu. Osoby początkujące mogą przeznaczać na taki trening powiedzmy 15 – 30 minut, natomiast nieco bardziej zaawansowane nawet 45-60 minut. – mówi doradca konsumenta z profesjonalnego sklepu sportowego

Co kupić do ćwiczeń w alt2 mieszkania?

Sprawą, którą często porusza się w przypadku ćwiczeń w mieszkania okazują się potrzeby sprzętowe. Producenci sprzętu sportowego wręcz prześcigają się w opracowywaniu coraz to nowszych rozwiązań, dzięki którym ma się nam lepiej i efektywniej ćwiczyć. W co warto się zatem wyposażyć? Zapytaliśmy o to eksperta  z allsports.pl: prawda bywa ta, że potrzeby sprzętowe nie okazują się zbyt wygórowane jeśli chodzi o trenowanie w domowym zaciszu. Na pewno potrzebny bywa wygodny strój sportowy i dobre buty. To właśnie przy nich warto się chwilę zastopować. Dobre buty okazują się przecież jedynie wygodne, ale także zapewniają stopom stabilizację oraz amortyzację i jednakowym chronią je przed kontuzjami, o które nawet w mieszkania nietrudno. Dla własnego komfortu warto także zainwestować w dobry strój sportowy – wykonany z elastycznego materiału, odciągającego alt3 wilgoć od naskórka. W porównaniu ze zwykłą bawełnianą koszulką, w jakiej wielu z nas ćwiczy, wygoda bywa o niebo większy.

Jakie ćwiczenia w mieszkania?

główna oczywiście bywa rozgrzewka. Jak dobrze zrobić ćwiczenia rozgrzewające?

  • Zaczynamy od trwającego ok. 1minutę marszu.
  • później zwiększamy tempo i biegniemy w miejscu przez około 2-3 minuty.
  • później należy zrobić serię wymachów nóg – najpierw w przód, później w bok i w tył – każda seria musi pozostać ok. 1minutę.
  • Zatrzymujemy się, rozkładamy ręce szeroko – na poziomu ramion i zaczynamy nimi kreślić okręgi. Jednocześnie unosimy raz jedno, a raz drugie kolano – ćwiczymy tak przez około 2 minuty.
  • następnie wykonujemy wymachy kolan i rąk przez ok. 2 minuty.
  • By rozgrzać mięśnie brzucha, w kolejnych ćwiczeniach wykonujemy skłony w bok i do przodu.

Po rozgrzewce zaczynamy trening właściwy. – Jego intensywność alt4 i rodzaj wykonywanych ćwiczeń tak naprawdę zależą od naszych potrzeb i potrzeby. W Internecie dostępnych bywa dużo, różnego rodzaju treningów, które na pewno z łatwością dopasujemy do siebie. Niezależnie mimo wszystko od tego, który wybierzemy, musimy zawsze wiedzieć o pilnowaniu oddechu – by był on zsynchronizowany z tempem wykonywanych ćwiczeń, więc o rozciąganiu zmęczonych mięśni ćwiczeń. opłaca się temu poświęcić nawet 10 minut – w grę wchodzi przecież szybsza regeneracja po ćwiczeniach w mieszkania.

Treningi w mieszkania to doskonałe rozstrzygnięcie dla wszystkich, którzy pragną zdrowo i trwale pozbyć się nadprogramowych kilogramów, więc wyrzeźbić sylwetkę. opłaca się się mimo wszystko dobrze do nich przygotować – a zatem jedynie wypracować własny własny plan treningowy, lecz również zaopatrzyć się w dobre buty i strój.

 

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness