Sprawdź najlepsze ćwiczenia na wysmuklenie nóg i pupy!

Sprawdź najlepsze ćwiczenia na wysmuklenie nóg i pupy!

Redakcja

2017-06-19

brak komentarzy

mnóstwo pań marzy o smuklejszych nogach. Zastanawiają się co robić. Ćwiczyć cardio? zmienić dietę? Odchudzać się? Rzeźbić mięśnie?
Przede wszystkim – trzeba się ruszać! najdogodniej 4 razy w tyg..
oto narzędzia oraz techniki, które zbliżą Cię do upragnionego efektu:

1. Przed bieganiem albo cardio wykonaj trening wzmacniający. Podczas wzmacniania organizm zacznie spalać zapasy glikogenu, podczas cardio/joggingu – tkankę tłuszczową. Najlepsze ćwiczenia to: wykroki, unoszenie nóg w bok w leżeniu, wymachy nóg przy krześle, squat.

2. Ćwiczenia na dolne partie ciała rób z ciężarkami (ja szczególnie lubię).
/> Na przykład: wykonaj 10 – 15 wypadów w przód. masę hantli dostosuj do swoich potrzeb. Odpocznij 30 sekund. Powtórz w 4 seriach. To ćwiczenie wywołuje reakcję układu krążenia – powodując w efekcie większe redukowanie kalorii.

3. wykonuj ćwiczenia plyometryczne (tutaj WIĘCEJ NA ten TEMAT).
Przykłady: skok w dal, squat z wyskokiem w górę, podskoki z przyciągnięciem kolan do klatki piersiowej, skok na ławeczkę. Ćwiczenia te muszą być wykonane z dużą dokładnością, starannością, poprawnie technicznie, dostosuj je do swoich potrzeb. Intensywne skoki rozwijają włókienka mięśniowe takich jak 2 w nogach oraz pomagają alt2 spalić tkankę tłuszczową.Taki trening zwiększa moc nóg, wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję oraz rzeźbi ciało – w szczególności właśnie nogi. Ćwiczenia rób w 3-4 seriach po 15 x z przerwami między seriami 20 sekund.

4. troszcz się o odpowiednie nawodnienie. wbrew powszechnemu przekonaniu, picie dużej ilości wody nie wspiera spalić tłuszczu, ale wspiera usunąć wodę oraz toksyny z organizmu
Jeśli jesteś nawet w najmniejszym nasileniu odwodniony, Twoje ciało jest zatrzymywało wodę podskórnie. najdogodniej wypijać 3 litry wody dziennie . Możesz pić również zieloną herbatę oraz czarną kofeinę w ciągu dnia, ćwiczenia na nogi ale nie zapominaj o piciu wody.

 5. Nordic walking. szczególnie dobrze wpływa na redukcję tłuszczowej oraz wysmukla nogi. Aby trening NW był efektywny musi być niekrótki oraz zaleca się zwiększać jego intensywność poprzez zwiększanie prędkości.
Taki spacer da się również zrobić na siłowni na bieżni w pochyleniu – POLECAM!. funkcjonuje zabójczo na cellulit.
6. Wbiegnij po schodach co drugi stopień oraz powoli zejdź w dół. wykonaj 15 sekund sprintu w górę. wyrównaj oddech. Powtórz całość 3 razy.

7. Polecam stepper! To trening na wszystkie mięśnie nóg.

 8. Skakanka – pamiętaj o właściwej technice. okazuje ćwiczenia na pupę się to idealny trening cardio rzeźbiący łydki.
9. Rozciągaj się! Przed oraz po treningach. Stretching okazuje się szalenie istotny!
10. Biegaj! Średnie oraz długie dystanse. Biegając spokojnie, z umiarkowaną intensywnością nie rozbudujesz mięśni przesadnie, jedynie sprinterzy mają mocną rzeźbę nóg.

Jeśli posiadasz kłopoty z kolanami albo dużą nadwagę podejdź z dużą rozwagą do niektórych z powyższych propozycji. Skoki oraz jogging mogą Ci nie służyć. Postaw na przykład na NW.

Obserwuj siebie, nie katuj się. przemyśl, czy na pewno Twoje nogi wymagają wytężonej obowiązkach. Jesteśmy różne oraz to okazuje się piękne!

 

 

Zobacz też 

Pływanie Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness