Sprawdzone ćwiczenia na łydki i uda!

Sprawdzone ćwiczenia na łydki i uda!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

ćwiczeniaudanogisprawdzone ćwiczenia

Nogi mają różne rozmiary i kształty, niektóre okazują się długie, inne krótkie, jeszcze inne szczupłe albo masywne. Niezależnie od tego, nogi powinny być ładne i zdrowe. A każde nogi niezależnie od ich rozmiaru będą ładne i przyciągające uwagę, jeśli będą wysportowane. Poniżej znajdziesz niezwykle nieskomplikowane ćwiczenia na Te ćwiczenia na łydki i uda wyrzeżbią je w 4 tygodnie! zgrabne, smukłe, piękne nogi. wystarczy około 10 minut codziennie, aby już po dwóch tygodniach zauważyć różnicę. Nie daj się wykiwać. To, że te ćwiczenia nie okazują się szczególnie trudne, nie oznacza, że nie działają. istotne, żeby wykonywać je prawidłowo, zgodnie z zaleceniami. Poczujesz różnicę.

Połóż się na macie, alt2 plecy prosto, skroń swobodnie leży na podłodze, ręce wzdłuż tułowia, nogi złączone. Podnieś je do góry pod kątem prostym. Kostki, kolana i biodra powinny znaleźć się w linii prostej (poczujesz również jak pracują mięśnie brzucha). Skieruj palce stóp ku górze, napnij nogi najmocniej jak dasz radę.

Ugnij w kolanie prawą nogę, zegnij alt3 ją najmocniej jak dasz radę, jednak nie przemieszczaj kolana, musi non stop się znajdować w jednej linii z biodrem. Cały okres trzymaj stopę wyciągniętą palcami w przód. Mięśnie lewej nogi cały okres trzymaj napięte.

Powoli wyprostuj prawą nogę, po czym w ten sam sposób ugnij lewą. Pamiętaj o tym, że alt4 mięśnie w obu nogach powinny być cały okres napięte. zrób na zmianę po dziesięć powtórzeń na nogę.

Pozycja startowa w owej fazie jest taka sama jak w fazie pierwszej, jednak stopa nie jest wyciągnięta palcami do przodu lecz może być prosta, tak jakbyś stała.

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room

Trener Jogi


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness