Stretching po treningu - zobacz jak się prawidłowo rozciągać

Stretching po treningu - zobacz jak się prawidłowo rozciągać

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Rozciągając się, wyciszamy cały organizm po wyczerpującym treningu. Nasze spięte mięśnie mają moment odpoczynku – rozciągamy je, dzięki czemu same mięśnie i wszystkie przyczepy, ścięgna oraz więzadła „wracają na swoje miejsce”. Dzięki temu zapewniamy im także wzmożony przepływ większej ilości krwi, która dostarcza tlen i składniki.

 

Systematyczne rozciąganie zwiększa ruchomość stawów. Torebki stawowe produkują więcej mazi, a same powięzi mięśniowe, ścięgna i więzadła stają się więcej elastyczne. Bez Jak rozciągać się po intensywnym treningu? problemu więc po dłuższej systematycznej obowiązków ze stretchingiem przybliżymy się do zrobienia szpagatu. Skorzystają także na tym mięśnie, które ze względu na uelastycznienie powięzi mięśniowej będą mogły osiągać większe rozmiary.

 

Opaski na rękę Warszawa

2. Co daje prawidłowe rozciąganie ćwiczenia siłowym?

opłaca się zadać sobie to pytanie, gdyż mnóstwo ludzi uważa, iż rozciąganie to zbędny składnik oraz niepotrzebna strata okresu. Niestety podobnie okazuje się traktowana rozgrzewka. Należy mieć jak się rozciągać na uwadze o tym, że primo oba te składniki są istotne, aby jedynie przeprowadzić kompletny trening, ale także aby przygotować organizm do większego wysiłku oraz go po nim wyciszyć. poniżej skutki „uboczne” wykonywania rozciągania na koniec treningu:

- sprawniejsza odnowa,

- większe efekty w przyroście mięśni,

- mniejsze zakwasy,

- mniejsze bóle potreningowe,

- wyższa mobilność stawów,

- wyższa sprawność fizyczna,

- wyższa odporność na kontuzje mechaniczne.

 

3. Prawidłowe rozciąganie ćwiczenia siłowym - zasady

- ile stretching musi trwać?

Wzorcowe rozciąganie ćwiczenia musi trwać od 10 do 15 minut. W tym czasie jesteśmy w stanie rozluźnić obolałe mięśnie, więc z należytą uwagą rozciągnąć istotne punkty naszego ciała.

 

- jak się rozciągamy?

Większość ludzi rozciąga jedynie ćwiczone mięśnie. Nie okazuje się to do zakończenia błędem, aczkolwiek do tematu samego rozciąganiu zaleca się podejść szerzej. W trakcie treningu pracę wykonuje całe ciało, wskazane okazuje się więc rozluźnienie wszystkich rozciąganie po treningu mięśni z położeniem nacisku na mięśnie, które wykonywały największą pracę. To właśnie im powinniśmy poświęcić szczególną uwagę.

 

- ile serii na jedną partię mięśniową?

pomogą 2-3 solidnie wykonane ćwiczenia stretchingowe na trenowaną grupę mięśniową w zamiarze przyspieszenia odnowy przeciążonych mięśni.

 

- kiedy możemy je wykonywać?

Ćwiczenia rozciągające powinniśmy wykonywać na koniec treningu. Tylko wtedy z samego treningu i rozciągania wyciśniemy wszystko to, co pomoże nam skutecznie i skutecznie budować wymarzoną sylwetkę.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness