Sylwester zbliża się wielkimi krokami? Powiemy Ci jak szybko pozbyć się kilogramów!

Sylwester zbliża się wielkimi krokami? Powiemy Ci jak szybko pozbyć się kilogramów!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

jadłospissylwesterkilogramyodchudzanieświętamasaże

dieta przed sylwestrem sprawi, że pozbędziesz się odstającego brzucha oraz nadmiernej ilości sadełka z ud, pośladków oraz bioder. Do sylwestra masz szansę zredukować wagę nawet o 2 rozmiary! Sprawdź, jak skutecznie oraz szybko zredukować wagę przed sylwestrem. Wypróbuj menu, który pomoże ci zredukować wagę przed sylwestrem.

Chcesz zredukować wagę przed sylwestrem? Nie musisz się katować drastyczną dietą, by szybko zredukować wagę. będzie wystarczająca, że do końca trzydziestu dni zastosujesz dietę 1200 kcal, w święta zachowasz wstrzemięźliwość w jedzeniu oraz… polubisz spacery. koncepcja ta sprawi, że Nowy Rok powitasz w sukni mniejszej o 2 numery. Pomoże Ci w tym super ekspresowa jadłospis odchudzająca tuż przed sylwestrem.

Szybka jadłospis przed sylwestrem: zacznij od diety 1200 kcal

Twój grudniowy program odżywiania sprawi, że pozbędziesz się odstającego brzucha Do sylwestra zostało niewiele czasu! 19 rzeczy, dzięki którym stracisz kilka kilogramów oraz nadmiernej ilości sadełka z ud, pośladków oraz bioder. z wyjątkiem świąt będziesz jeść dużo przyspieszającego przemianę materii białka, dobre węglowodany, artykuły mleczne oraz jarzyny. Ich zadaniem okaże się pobudzenie pracy przysadki oraz tarczycy. Dzięki nim osiągniesz nowa figurę.

dieta przed sylwestrem: zasady

  • składniki zalecane to: mrożone owoce, wszystkie jarzyny oraz kiełki, drób, artykuły pełnoziarniste, białko kurze, serwatka (kupisz w sklepach z odzywkami dla zawodników sportowych), odtłuszczone artykuły mleczne, chude mięsa.
  • Umiarkowanie spożywaj: oliwki, oliwę, awokado, migdały, orzeszki ziemne, przyprawy, miód oraz syrop klonowy, soki z owoców oraz warzywne, kofeinę.
  • W niewielkich ilościach: śmietanę, masło, ser, sosy, wyroby z białej mąki, czekoladę, podroby, czerwone mięso, alkohol.
  • Zabronione: tłuste mięsa, pleśniowe sery, fast foody, słodycze.

Musisz też pamietać, iż jadłospis jedynie wspomaga chudnięcie brzucha. z wyjątkiem diety bardzo ważne okazują się ćwiczenia oraz masaże.

Jak przeżyć święta oraz nie alt2 przytyć?

św. to próba dla twojego apetytu oraz asertywności na namawianie "spróbuj, przecież to takie smaczne…". Trudno obliczyć ile energii dostarczysz w te dni świąteczne organizmowi (szacuje się, że 3000-5000). okazuje się to więcej niż potrzebujesz. Na zdrowie ci wyjdzie utratę wagi bogatego świątecznego stołu poprzez właściwy dobór menu oraz skorzystanie z kilku porad praktycznych jak nie przytyć oraz nie czuć przejedzenia podczas dni świątecznych.

Przykładowy menu diety przed sylwestrem

  • oraz Śniadanie ok. 300 kcal

3 łyżki płatków pełnoziarnistych z mlekiem 0,5% (albo jogurtem), kilka suszonych moreli, sok z pomarańczy nowiutko wyciskany

  • II Śniadanie 150 kcal

Kromka chleba pełnoziarnistego posmarowana łyżeczką margaryny, z liściem sałaty albo cykorii oraz dwoma plasterkami chudej wędliny, pomidor; do picia może być „gorący kubek” albo herbata owocowa

  • posiłek ok. 500 kcal

Pulpety z mięsa mielonego (ok. 150 g). 1 szklanki ugotowanej kaszy gryczanej, brukselka alt3 z h2o; do picia zielona herbata

  • podwieczorek 100 kcal

1 szklanka ugotowanego budyniu z łyżką rodzynek oraz cząstkami mandarynki albo koktail z serwatki oraz owoców

  • posiłkiem wieczornym 250 kcal

Kurczak w galarecie (100 g), kromka chleba chrupkiego, sałata z sosem winegret herbata ziołowa.

dieta przed sylwestrem oraz masaże

Przemianę materii rozbudza więc masaż. Możesz zrobić użytek z usług profesjonalisty albo poprosić o to któregokolwiek z domowników. Kup sobie aromatyczną oliwkę oraz zrelaksuj się. Stres sprzyja tyciu, więc nerwówki badań oraz mieszkaniu nie polecamy w walce z nadwagą. Za to jak najbardziej polecamy seks. Długotrwały oraz rozpalający zmysły męczy oraz spala tłuszcz. Pracują wtedy wszystkie mięśnie. Namów do niego własnego partnera oraz ćwiczcie razem przynajmniej trzy razy w tyg..

  • Jedz wolno, zanim znak „jestem najedzona” dotrze do mózgu mija 20 minut. Jeśli zjesz szybko swoją porcję, non stop będziesz alt4 głodna oraz sięgniesz po następną
  • Pij wodę, nawet gazowaną; szklanka h2o na początku jedzeniu to jeden ze sposobów na oszukanie żołądka
  • szykuj dania mięsne oraz rybne pieczone w folii albo ugotowane na parze, jedz zawsze w towarzystwie „ nie tuczących” warzyw
  • Zrezygnuj z posiłków pieczywa np. do ryby, dania przygotowane na święta oraz tak mają wiele węglowodanów: pierogi, łazanki, racuchy
  • Trzymaj linię jedząc chude wędliny, pieczone mięsa
  • Zrezygnuj z posiłków ciast oraz deserów, od nich twoja przemiana materii obniża się
  • w miejsce soli używaj ziół; jej zbyt duża ilość w potrawach wywołuje obrzęki oraz złe samopoczucie
  • Zjedz świeży owoc, zamiast ciasta
  • Wybierz kieliszek wina czerwonego zamiast mocnego alkoholu. Flawonoidy z czerwonego wina zapobiegają odkładaniu cholesterolu oraz przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Po jedzeniu wybierz się na świąteczny spacer. jedynie w taki sposób masz szansę pozbyć się nadmiaru zjedzonych kalorii

 

Zobacz też

Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness