Szukasz sposobu na płaski brzuch? Mamy coś dla Ciebie!

Szukasz sposobu na płaski brzuch? Mamy coś dla Ciebie!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

płaski brzuchsposobyćwiczeniadieta

Większość ćwiczących marzy o płaskim brzuchu. panowie pragną mieć wyraźnie zarysowane mięśnie brzucha, tzw. „kaloryfer”. Kobiety, nawet szczupłe, często borykają się z tzw. „brzuszkiem”.

Trudno im pozbyć się wydętego brzucha w jej dolnej partii. W poniższym artykuleudzielę kilku wskazówek jak można skutecznie zmniejszyć obwód w pasie w kilka tygodni.

Same ćwiczenia nie pomogą

Zanim zacznę opłaca się, bym odpowiedział na nurtujące pytanie. Czy ćwiczenia na mięśnie brzucha mogą sprawić, że wyrzeźbimy go tak jak pragniemy? Odpowiedź brzmi: nie! Same ćwiczenia nie dadzą zadowalającego efektu  jeśli nie wesprzemy ich dietąi treningiem o Chcesz mieć płaski brzuch? Spróbuj tego! odpowiedniej intensywności.  Musimy spalić tkankę tłuszczową, by odsłonić piękniezarysowany brzuch. często wykonujemy setki powtórzeń ćwiczeń oraz nie dostrzegamy efektów. jest to spowodowane tym, że źle wykonujemy te ćwiczenia. Mięśnie okazują się utajone pod warstwą tłuszczu, którego trzeba spalić bez odpowiednich ćwiczeń złożonych. Popularne brzuszki nie wywołują wystarczająco dużego wydatku energetycznego oraz podwyższenia tętna. Pamiętajmy, że tłuszcz nie spala się miejscowo. Możemy się go pozbyć treningiem cardio czy wykonując złożone ćwiczenia siłowe poparte odpowiednią dietą.

Po co ćwiczyć?

Ćwiczenie tych partii mięśniowych okazuje się istotne z kilku powodów. primo mięśnie brzucha alt2 pełnia funkcję stabilizującą. Jeśli będziemy je odpowiednio wzmacniać nasz kręgosłup dłużej powinno cieszył się zdrowiem. często przy uporczywym bólu pleców (szczególnie w odcinku lędźwiowym) można przez odpowiednie ćwiczenia zaangażować rozluźniony siedzącymi trybem życia mięsień poprzecznych brzucha oraz szybko pozbyć się kłopotów. Mięsień taki okazuje się bezpiecznym gorsetem okalającym nasza dolna cześć brzucha. Dzięki jego sile możemy odciążyć za bardzo napięte mięśnie stabilizujące odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Mocny brzuch to także dobre zabezpieczenie przed urazami. dzieje się tak przez działanie tzw. tłoczni brzusznej. ciśnienie, które się tworzy w jamie alt3 brzusznej zabezpiecza nasze plecy. Im silniejszy mięśnie tym okazuje się ono większe oraz zmniejsza niebezpieczeństwo urazów. 

Mięśnie brzucha a obwód w pasie

Jak już wspominałem,  by mieć śliczny brzuch należy przede wszystkim stosować odpowiednia jadłospis oraz zabrać się do ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową. mimo wszystko umiejętnie dobrany oraz dobrze zrobiony zestaw ćwiczeń  może nam w tym pomóc. Już w pierwszych tyg. dostrzec można modyfikacje  oraz zmniejszyć rozmiar spodni.  By osiągnąć efekt najważniejsza okazuje się regularność ćwiczeń oraz przede wszystkim ich nienaganna technika- taka która gwarantuje wzmacnianie brzucha, a alt4 nie obciążanie pleców. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom możemy zaktywizować nasze "nieużywane" mięśnie, które stanowią swoisty gorset . Już po tygodniu- dwóch ćwiczeń możemy zauważyć zmianę w obwodzie pasa. istotne okazuje się, by ćwiczyć wyłącznie "brzuszki" przez co budujemy tzw. kaloryfer.  Do standardowych ćwiczeń należy także dodać podpory, ćwiczenia na niestabilnym podłożu itp., które angażują tzw. mięśnie głębokie. To one zabezpieczą nasz kręgosłup oraz zmniejsza nasze obwody. W kolejnych materiałach opowiem o tym jakie ćwiczenia stosować, by spalić tkankę tłuszczową. Tymczasem powodzenia w ćwiczeń brzucha! 

 

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness