Szybki zastrzyk energii? Poznaj 5 produktów które świetnie się w tym sprawdzą

Szybki zastrzyk energii? Poznaj 5 produktów które świetnie się w tym sprawdzą

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

1. prawidłowo się wyśpij

Niektóre badania sugerują, że nasze ciała i umysły potrzebują około 7 do 9 godzin odpowiedniego snu dowolnej nocy, by pozostać pełnymi energii - istotne jest więc, by dobrze się wyspać. z ziół herbaty, takie jak rumianek, mięta i werbena, to popularne napoje, które pomagają zrelaksować się przed snem. Możesz także ułożyć kilka gałązek ziół - takich jak lawenda - w swojej łóżku, by ich zapach pomógł Ci zasnąć. Odpowiedni rozkład zwyczajnych zajęć, którego wynikiem jest ustabilizowany zegar Poznaj 5 produktów, które zawsze dodadzą ci energii biologiczny, może zapewnić Ci lepszy sen.

2. Zjedz pożywne śniadanie

Zacznij dzień odpowiednio - zjedz zdrowe śniadanie. Śniadanie nie musi być duże - taki posiłek może spowodować, że będziesz się czuła ociężała. w miejsce tego pokrój małego banana i dodaj go to niskotłuszczowego jogurtu i muesli. Nie zapomnij zabrać ze sobą przekąski na później - aby utrzymać odpowiedni zakres energii!

3. pójdź na przedpołudniowy spacer lub poćwicz w porze lunchu

Znalezienie okresu na trening w porze lunchu wymaga odrobiny planowania, ale może to być przypływ energii szczególnie przyspieszające dla umysłu i ciała. Jeśli jesteś za szczególnie zajęta, by wyjść na siłownię, idź na krótki spacer, aby krew zaczęła szybciej krążyć - nawet jeśli tylko po gazetę czy kawę do sklepu na rogu. Trzecią opcją jest przejście się kilka razy po schodach, najpierw szybko, a potem powoli, by odpocząć.

4. wykonaj krótką drzemkę

Jeśli możesz, wykorzystaj przerwę obowiązków lub zdrzemnij się po powrocie z pracy -  10-20-minutowa drzemka może udzielić pomocy Ci nabrać energii i siły do dalszego działania.  jak mieć więcej energii Nastaw budzik i nawet jeśli nie uda Ci się bez wyjątku zasnąć, pozwól swojemu ciału i umysłowi odpocząć poprzez ten pora. Jeśli trudno Ci się wyłączyć, spróbuj posłuchać uspokajającej muzyki lub audycji radiowej, by pozwolić umysłowi odpocząć od zwyczajnych zmartwień. Według analiz, muzyką, która pozwala zasnąć, jest muzyka klasyczna.

5. Spokojne ćwiczenia i oddychanie

nieskomplikowane ćwiczenia będą świetnym sposobem na zwiększenie koncentracji i możliwości poznawczych, a techniki oddychania mogą prowadzić nas w spokojny stan umysłu. Statyczne, anaerobowe ćwiczenia rozciągające mogą udzielić pomocy co jeść żeby mieć więcej energii Ci usprawnić narząd aktywności i da się je zrobić szybko - okazują się idealne, gdy chcesz zmniejszyć ryzyko kontuzji mięśni i ścięgien, jeśli chcesz pobiegać w porze lunchu lub po pracy. Głębokie, regularne ćwiczenia oddechu pomogą ci skupić się i uspokoić, czemu więc nie połączyć delikatnego rozciągania z kontrolą oddechu?
Odpowiednie proporcje snu, paliwa dla ciała oraz ćwiczeń fizycznych i umysłowych pomogą ci w utrzymaniu najwyższego poziomu energii i skupieniu się w pełni nad bieżącymi zadaniami.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness