Te błędy najczęściej popełniamy podczas robienia brzuszków

Te błędy najczęściej popełniamy podczas robienia brzuszków

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

błędypopełnianerobienie brzuszkównajczęściej

badania przeprowadzone na Uniwersytecie Winsconsin-La Crosse pokazały, że wykonywanie brzuszków to najmocniejszy sposób aktywowania wszystkich mięśni znajdujących się wokół jamy brzusznej. Czasem mimo wszystko ich wykonywanie może przynieść odwrotny skutek oraz w miejsce lepszej kondycji oraz pięknie zarysowanej sylwetki osiągamy ból pleców czy naderwanie mięśni. Nie zdajemy sobie sprawy, że źle wykonywane ćwiczenia będą zagrożeniem dla naszego kondycji. Przedstawiamy 5 najczęściej popełnianych błędów przy wykonywaniu brzuszków.

nadto wysokie zgięcie tułowia

Wykonując brzuszki, zaleca się pamietać, że ich ideą nie jest wykonywanie skłonów, ale 5 najczęściej popełnianych błędów podczas robienia brzuszków delikatne podnoszenie górnej partie ciała. nadto olbrzymie zgięcie tułowia aktywuje mięsień biodrowo-lędźwiowy, który przejmuje większą kontrolę niż mięsień prosty brzucha. umiejętne napięcie mięśnia prostego brzucha sprawdź wykonując krótkie oraz powolne spięcie brzucha poprzez zbliżenie żeber w stronę pępka.

Za błyskawiczne tempo

prędkie wykonywanie brzuszków z pewnością nie wywoła ci takich rezultatów, jak zwolnienie tempa. nadto błyskawiczne powtórzenia sprawiają, że siła, która jest ci potrzebna do wykonania ćwiczenia, okaże się siłą rozpędu, a nie tą, która okaże się pochodziła z pracy zawodowej mięśni. Wykonując trening mięśni brzucha twoje ruchy alt2 powinny być powolne oraz wykonywane w jednocześnie czasie.

Podrywanie szyi

Pomaganie sobie rękami przy wykonywaniu powtórzeń brzuszków to najczęściej występujący błąd podczas takiego ćwiczeń. Wyciągając ręce w kierunku kolan, prowadzisz też do gwałtownego podrywania szyi, co może skończyć się naciągnięciem mięśni oraz bólem. Jeśli nie potrafisz w trakcie ćwiczeń kontrolować swojej szyi, pomóż sobie włożeniem między brodę a klatkę piersiową piłeczki tenisowej oraz skup się, aby nie wypadła w trakcie kolejnych powtórzeń, a ręce połóż na klatce piersiowej.

nadto błyskawiczne opadanie

wiele ludzi chcąc osiągnąć  href="https://portal.abczdrowie.pl/zgrabna-sylwetka-w-wakacje">idealną sylwetkę, zapomina, że równie istotne jak wykonywanie skłonu jest to, jak powracamy do pozycji startowej. Aby osiągnąć oczekiwany efekt, ćwiczenia na brzuch muszą być wykonywane w zwolnonym czasie. mimo wszystko nawet jeśli będziesz powoli napinał mięśnie oraz wykonywał skłon, a w drodze powrotnej usprawnisz oraz po prostu opadniesz na podłogę, to nie osiągniesz zadowalającego efektu.

w miejsce tego powoli zrób skłon, a gdy podniesiesz się do maksymalnego punktu, na chwilę się zatrzymaj. Wytrzymaj w takiej pozycji kilka sekund. Opadając, nie kładź się alt4 na podłogę, a jedynie maksymalnie do niej zbliż. W taki sposób twoje mięśnie będą cały okres napięte, a co za tym idzie, będą non stop pracowały.

Wstrzymanie oddechu

Wstrzymanie oddechu podczas brzuszków wywoła więcej szkód niż korzyści. Nie dość, że pozbawisz własny tlenu, to po całym ćwiczeń będziesz się czuć o dużo gorzej. jedynie regularny oddech sprawi, że ćwiczenia na mięśnie brzucha nie będą dla ciebie tak dużym wysiłkiem. co więcej, jeśli podczas skurczu mięśni wykonasz wydech, zaktywujesz je do mocniejszego zdenerwowania.

 

Zobacz też

Najlepsze opaski na rękę 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness