To pomoże Ci schudnąć! Power walk dla początkujących

To pomoże Ci schudnąć! Power walk dla początkujących

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

czym jest power walking?

Już sama nazwa wskazuje, że nie chodzi o powolne spacerowanie. Power walking to maszerowanie ze stałą, wysoką prędkością mniej więcej 7–9 km/h. Nie musisz się obawiać, że w czasie takiego spaceru nie da się pracować nad sylwetką.

Power walking angażuje zarówno mięśnie nóg, i rąk. ćwiczeń ręce należy zgiąć w łokciach pod kątem 90 stopni, trzymać niedaleko tułowia i dynamicznie ruszać nimi podczas spaceru. Dzięki temu prostemu trikowi zmobilizujesz do obowiązków mięśnie przy kręgosłupie, Schudnij bez wysiłku! Jak uprawiać power walk? które odpowiadają za prawidłową postawę ciała.

Aby uprawiać power walking należy wiedzieć jedynie o tym, by w czasie spaceru wyprostować plecy, patrzeć prosto przed siebie, ugiąć ręce i starać się robić jak najdłuższe kroki. Po chwili „załapiesz” o co w tym chodzi i prawidłowe chodzenie nie będzie stanowić żadnego trudu.

Spróbuj napiąć mięśnie brzucha i pośladków, a przekonasz się, że power walking to świetny metoda na modelowanie figury.

Alternatywa dla joggingu

Power walking to dobra opcja dla ludzi, które nie jak zacząć power walk cierpią lub nie są w stanie biegać. Podczas szybkiego spaceru nie dochodzi do obciążeń stawów, a ryzyko kontuzji jest mniejsze. Jeśli planujesz zacząć biegać, możesz zacząć właśnie od szybkich spacerów.

Dla ludzi, które zwyczajnie nie przepadają za joggingiem, power walking może być aktywnością ułatwiającą odchudzanie. Każde 10 minut treningu to 100 spalonych kalorii – oczywiście pod warunkiem, że utrzymujesz dużą szybkość. Maszerując trzy razy w tygodniu poprzez 60 minut, możesz spalić aż 1800 kalorii tygodniowo!

 

class="image">

prędkie marsze pozytywnie działają na sylwetkę, ale to tylko niektóre plusy owej aktywności. Regularne ćwiczenia na świeżym powietrzu mają korzystny wpływ na zdrowie. Sport służy zapobiegać wielu chorobom, m.in. cukrzycy czy schorzeniom układu krążenia. Uprawianie power walking obniża wysokie ciśnienie tętnicze i zredukować pułap cholesterolu. Codzienna dawka aktywności to metoda na dotlenienie organizmu oraz poprawę wytrzymałości. Poza tym maszerowanie wzmacnia mięśnie, kości i stawy, dzięki czemu można zachować sprawność i power walk początki nie posiadać żadnych problem z codziennymi zajęciami. Na tym jednak nie koniec – power walking to dyscyplina dla zestresowanych! będzie wystarczające pół godziny szybkiego spaceru, aby zmniejszyć napięcie i skupić się na czymś innym niż problemy. W trakcie ćwiczeń uwalniają się endorfiny, dzięki którym masz lepszy stan psychiczny i więcej energii. Po wyczerpującym dniu nie ma nic lepszego niż dawka aktywności na świeżym powietrzu – oczyścisz umysł, a wieczorem nie będziesz posiadać kłopotów z zaśnięciem.

 

 

Zobacz też 

Impreza Integracyjna Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness