Trening fitness w domu? Robisz to źle!

Trening fitness w domu? Robisz to źle!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

  Najczęstszym pytaniem, które wytwarza od Was okazuje się „Jak zacząć ćwiczyć od zera. Bez kondycji”. Dostaje wiadomości rodzaju:  „przenigdy nie ćwiczyłem, chciałbym zacząć ale nie wiem od czego. Idę na siłownie i nie wiem co ćwiczyć, tu pomacham, tam coś porobię, ale trening wyższego sensu nie ma”. Postanowiłam napisać poradnik dla ludzi, które zamierzają rozpocząć „przygodę” ze sportem, ale nie mają wcale kondycji, ani zwroty od czego powinni zacząć. Na dole znajdziecie do pobrania darmowy planer jak również link do wydarzenia na grupie.  Byłam osobą, która poprzez całe życie dysponowała zwolnienie z

WF, gdyż nie potrafiłam grać w siatkówkębłędy  w  treningu  w  domu

. Byłam beznadziejna i szczególnie się tego wstydziłam. Druga kwestia to problemy reumatyczne, ale nie oszukujmy się, reumatyzm nie ma wpływu na aktywność. Głównym źródłem był fakt, że nie znosiłam siatkówki. Każde inne ćwiczenie szczególnie lubiłam, ale siatkówka była dla mnie traumą- byłam w to tak słaba, że aż wstyd się przyznawać. Jestem kiepska do tej pory bo nie zrobiłam NIC, żeby to zmienić. Zaczynałam od zera, dlatego wiem jakie początki bywają poważne. Nie 3 rady dla trenujących ze sprzętem fitness w domu! łudź się, że okaże się łatwo. W jakiejkolwiek dziedzinie naszego życia początki okazują się strasznie niełatwe i tutaj nie ma wyjątku, jednak pocieszę Cię, jak już opanujesz podstawy i będziesz posiadać lepszą kondycję poczujesz jakbyś wygrał życie. Serio, serio. Miałam tak po i przebiegnięciu 10 km. Pierwsze 5 km to był dramat, ale jeśli pokona się słabość i nie odpuści, to następne 5 km okaże się jak wygrana na loterii. Wspaniałe uczucie i do tego dążymy, jednak do tego potrzeba okresu, nie zniechęcaj się. pora i tak mija, więc co za różnica od czego zaczniesz? Nawet jeśli trening okaże się pozostać 15 min co z tego?

Strefa trenera

Początki TAKIE okazują się i trzeba to akceptować.jak  trenować  w  domu

Cellactive Efekty

Od czego zacząć, jeśli nie ma się wcale kondycji i zaczyna się od zera? Zaczynamy od ćwiczeniach adaptacyjnego, przygotowującego mięśnie do wysiłku. Pierwsze tyg. będą szokiem dla ciała, ale po miesięcznym przygotowaniu, mięśnie będą odpowiednio przygotowane do wyższego wysiłku. Trening adaptacyjny może być różny w zależności od naszego zamiarze. Jeśli chodzi o rozpoczęcie biegania okaże się to zupełnie inny trening alt2 niż np. przygotowujący do ćwiczeniach na siłowni. Jeśli chcesz zacząć przygodę z kalisteniką również postać ćwiczeniach okaże się zupełnie inna. Niezależnie od wybranego zamiarze warto przeprowadzić sobie miesięczny uniwersalny trening przygotowujący mięśnie do wybranej dyscypliny.   bieg Jeśli chodzi o rozpoczęcie joggingu, to stara, święta zasada. spacer-→marszobieg-→ bieg. Maszerowanie okazuje się dla ludzi, które kompletnie nie mają kondycji.

Ważny okazuje się taki podział ze względu na determinacje i motywacje

- jeśli poprzez kilka dni damy z siebie 150% to każdy kolejny trening okaże się dla nas trudniejszy i okaże się zwyczajną mordownią. Nic nadto mocno, wszystko stopniowo, a okres okazuje się tutaj kluczem do sukcesu. spacer- codziennie maszerowanie błyskawicznym tempem 30-60 min, bywa zależne od dysponowanym czasem- im dłużej tym świetnie. Marszobieg- po 2 tyg. (lub wcześniej) maszerowania, przeplatamy marsz z biegiem np. 5 min maszerowania, 2 min joggingu. Po pewnym czasie skracamy okres do takiego momentu, że biegniemy tyle samoczynnie minut co maszerujemy, nastepnie wydłużamy bieg np. 5 min joggingu, 2 min marszu. z upływem momentu będziecie czuć, że jesteście ogrom sprawni i trzeba dłużej biegać, a krócej alt3 odpoczywać. trucht- Wiem po sobie, że miesiąc okresu okazuje się wystarczające do tego, żeby zacząć biegać z szczególnie krótkim przeplatanym marszem.

Jesteście w stanie biec bez przerwy 20-pół godziny i 5 min  ćwiczenia  w  domu

maszerować. Wszystko bywa zależne od indywidualnych predyspozycji, wagi i częstotliwości ćwiczeniach, jednak po m-cu trzeba już zauważyć znaczne modyfikacje. To wyłącznie 30 dni, a efekty mogą zaskoczyć. KALISTENIKA Typowy trening z wykorzystaniem własnej masy ciała. obchodzi się kalisteniką od kiedy zaczęłam trenować. Znakomitą książką, która wprowadza nas w taki świat okazuje się „Skazany na trening” Paula Wade’a . W książki okazuje się opisane krok po kroku jak trenować na początkowym stadium. W kalistenice trzeba uczynić cuda (jak na fotografii poniżej- przykładowa flaga), jednak w tej dziedzinie żeby osiągnąć taki postęp trzeba dać sobie dużo okresu i poświęcić mnóstwo godzin na trenowanie. Nawet kilka lat. Mimo wszystko kalistenika okazuje się świetną formą sportu, daje siłę, kondycję i świetnie rzeźbi ciało.

                W dzisiejszych czasach niemal każdy mężczyzna marzy o wielkiej,

prężącej się klatce piersiowej, błyszczącym Program 300 alt4 brzuszków to trening, dzięki któremu będziesz w stanie dynamicznie rozwijać swoje mięśnie brzucha. Program 300 brzuszków pozwoli Ci wzmocnić mięśnie brzucha i, jeśli jedynie regularnie będziesz ćwiczyć, wyrzeźbić talia na tzw. "sześciopak", "kaloryfer" czy  "kratkę". Poza tym zaleca się ćwiczyć mięśnie brzucha gdyż okazują się one odpowiadające za dużo ważnych funkcji w organizmie. 300 brzuszków 300 brzuszków to trening wyprodukowany w taki sposób, abyś mógł zacząć trenować bez względu na to na którym jesteś obecnie pułapie i żebyś mógł systematycznie rozwijać swoje mięśnie. Zanim zaczniesz, zaleca się zapoznać się z poniższymi informacjami i alternatywnymi treningami. Jak ćwiczyć brzuszki? Dlaczego zaleca się ćwiczyć brzuszki? Inne opcje Należy zaznaczyć, że brzuszki dość mocno obciążają kręgosłup i kark i przeznaczone okazują się dla osób, które nie mają dolegliwości kręgosłupa i które nie posiadają żadnych przeciwwskazań do ćwiczeń. Jeśli w Twoim przypadku okazują się każde przeciwwskazania do ćwiczenia, albo podejrzewasz, że takowe mogą występować, nie rozpoczynaj ćwiczeń bez uprzedniej porad z lekarzem. Możesz dodatkowo zainteresować się, innymi treningami pozwalającymi rozwijać mięśnie brzucha, które okazują się mniej uciążliwe dla kręgosłupa.

 

Zobacz też 

Silikonowe bransoletki

Skuteczne preparaty odchudzające


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness