Trening Insanity - na czym polega i jakie przynosi efekty!

Trening Insanity - na czym polega i jakie przynosi efekty!

Redakcja

2017-08-11

brak komentarzy

Cały program treningowy ciągnie się 63 dni oraz okazuje się podzielony na trzy etapy.Trening  Insanity  ćwiczenia

trzeba kupić zestaw płyt na tejstronie. Pierwszy etap ciągnie się 4 tygodnie. Treningi trwają wtedy 30–40 minut. To głównie aeroby oraz anaerobowe interwały. Ćwiczymy 6 razy w 7 dniach, 7. dnia odpoczywamy. W tym etapie wykonujemy 5 różnych treningów, które się przeplatają. To naprawdę świetna opcja – dzięki temu nie nudzą się nam. Przykładowy trening wygląda tak: rozgrzewka (10 minut), rozciąganie (10 minut), żywotny trening (15 minut), rozciąganie (5 minut). Drugi etap ciągnie się tydzień oraz okazuje się to czas odnawiania, ale nie myślcie sobie, że te treningi okazują się lajtowe. Właśnie rzuciłam na nie okiem oraz okazują się równie wymagające co te z wcześniejszego etapu. Po prostu więcej tam rozciągania, ćwiczeń na kręgosłup itd. Trzeci etap to już ostra jazda bez trzymanki. Treningi trwają 60 minut, a tempo okazuje się zabójcze. Ale to właśnie podczas tego etapu zwłaszcza rzeźbi się ciało. Niektórzy płaczą, padają ze zmęczenia oraz zalewają się siódmymi potami. interesujące, jak to będzie ze mną. Należy przyswoić, że taki trening okazuje się dla średnio zaawansowanych. Ja przed przystąpieniem do Insanity regularnie ćwiczyłam oraz choć nie były to intensywne treningi, to kondycję miałam Nie jest łatwo. Zwłaszcza w pierwszych 2 tyg.. Po 2 dniach ćwiczeń miałam tak olbrzymie zakwasy, że nie mogłam chodzić. Moje łydki dosłownie odmawiały posłuszeństwa, a schodzenie po schodach jest dla mnie zmorą. Nie jest mowy o treningu; zrobiłam jeden dzień odnawiania oraz następnie powróciłam do planu. To był jedyny trening, który odpuściłam w ciągu tych 4 tygodni (oczywiście później go odrobiłam). Niemal wszystkie treningi kończyłam czerwona jak burak, a pot lał się strumieniami. Za Trening Insanity następującymi po sobie razem dawałam z siebie 100%, ale były momenty, że po prostu padałam na matę oraz z trudem łapałam oddech. każdego dnia jest mimo wszystko coraz skuteczniej, widziałam, jak polepsza się moja kondycja, jak z treningu na trening mniej się męczę, wyżej skaczę oraz jestem bardziej rozciągnięta. Świetne okazuje się to, że w Insanity tak spory nacisk okazuje się położony na rozciąganie. Podczas 40-minutowego treningu 15 minut to rozciąganie – oraz to takie konkretne! Wiecie, chyba nigdy nie byłam tak dobrze rozciągnięta jak dziś.

Shaun T stale też zwraca uwagę, by wykonując ćwiczenia, posiadać wyprostowany kręgosłup.Trening  Insanity  przykład

To przełożyło się też na codzienne życie; pilnuję własnej postawy podczas zwyczajnych aktywności. Cały okres (nieświadomie) dbam o odpowiednią postawę ciała. Genialne okazuje się to, że z wyjątkiem Shauna T ćwiczy dodatkowo kilkanaście ludzi. Każdy ma odmienną kondycję, więc możemy się z kimś identyfikować. Jeśli jakaś laska robiła sobie przerwę w punkcie, kiedy ja ledwo zipiałam, też przerywałam trening oraz sięgałam po wodę. Po kilku sekundach wracałam oraz cisnęłam dalej. Były też momenty, w których nie miałam siły, ale widziałam wątłą blondyneczkę oraz sądziłam sobie: „Kurde, skoro ona może, to ja teeeż!”. Shaun T okazuje się całościowym świrem, dzięki któremu jesteś w stanie wykrzesać z siebie siły, o jakich nawet nie posiadasz zwroty. Kiedy ci się wydaje, że zaraz padniesz, zaczynasz robić pompki oraz squaty na zmianę poprzez następną minutę. Koleś stale powtarza „dig deeper!” oraz ty ostatecznie zaczynasz w to wierzyć. Efekty okazują się naprawdę WOW. Schudłam 4 kg. W talii zgubiłam 7 cm, reszta obwodów też poleciała, ale talia zwłaszcza. Całe ciało alt2 się wysmukliło, mięśnie okazują się ostrożnie zarysowane, a to nawet nie 1/2! z wyjątkiem Insanity skakałam dodatkowo na trampolinie 3 razy w 7 dniach. To były 30-minutowe treningi wykonywane na czczo. Poza aktywnością fizyczną główna okazuje się kuracja dietetyczna. Ja jadłam dość zdrowo, zaliczyłam w tym czasie może 2 cheat meale. Jestem z siebie cholernie dumna. Pierwszy etap za mną. DUŻO TRENUJESZ, ALE NADAL BRAKUJE CI UCZUCIA absolutnego ZMĘCZENIA ;? JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA LUBI PODCZAS ĆWICZEŃ ZMĘCZYĆ SIĘ OD GRANIC WYTRZYMAŁOŚCI, BY NA KONIEC POCZUĆ OGROMNĄ zadowolenie? JEŚLI TAK, PODEJMIJ WYZWANIE INSANITY – TRENINGU, KTÓRY poprzez 60 DNI odmieni CIĘ znacznie. jest trening Insanity? Insanity to rozplanowany na 60 dni głęboki trening interwałowy (czyli trening, podczas którego przeplatamy ze sobą wysiłek najwyższy z dość krótką przerwą na odpoczynek). Składa się z trzech etapów. Pierwszy etaptrwa cztery tyg. oraz jest przygotowaniem organizmu do prawdziwego wyzwania, czyli treningu w szóstym–ósmym 7 dniach. Po 4 tyg. następuje drugi etap, trwający wyłącznie tydzień – odnowa. Po nim przechodzimy do najcięższego, trzeciego etapu. Początkowo treningi przebiegają mniej więcej 40 minut, lecz z upływem czasu wydłużają się do ponad 60 minut. Kto może ćwiczyć według programu Insanity? okazuje się o wybitnie głęboki trening, podczas którego przeprowadza się mnóstwo wyskoków, przeskoków, pompek, pajacyków, dlatego nie jest on kierowany do ludzi początkujących oraz posiadających dużąnadwagę. Owszem jest to trening, który pomoże spalić zbędny tłuszczyk oraz wyrzeźbić ładną sylwetkę, jeśli mimo wszystko jesteś osobą otyłą albo o mniejszej kondycji fizycznej, zacznij najpierw „zbijać sylwetkę” w sposób mniej inwazyjny (np. rowerek, pływanie oraz jadłospis). W przeciwnym razie nabawisz się kontuzji oraz na dłuższy czas zostaniesz wykluczony z szansy uprawiania jakiegokolwiek sportu.

A tego przecież nie chcemy! Gdzie ćwiczyć?

 Trening jest przeznaczony alt3 dla ludzi ćwiczących we własnym domu. Wykonujemy go przed telewizorem albo komputerem, sumiennie słuchając poleceń trenera. Ćwiczenia są dostępne na płytach DVD oraz w internecie. W trakcie całego okresu robisz pięć „Fit eksperymentów”, podczas których zapisujesz swoje wyniki, aby móc sprawdzić postępy. Po zakończeniu sześćdziesięciodniowych zmagań z treningiem Insanity powinieneś go powtórzyć zaledwie po dwutygodniowej przerwie, podczas której możesz ćwiczyć, ale już nie tak intensywnie jak w trakcie okresu Insanity (pływaj, biegaj, chodź na fitness). Jeśli natomiast cieszysz się z osiągniętych efektów oraz nie zamierzasz już wracać do Insanity, znajdź opcję dla treningów oraz nie spoczywaj na laurach. Pamiętaj, że jeśli przerwiesz ćwiczenia , cała praca pójdzie na marne. Nie poddawaj się zatem oraz wyszukaj kolejnego wyzwania! Osoby o dobrej sprawności fizycznej fizycznej mogą rzeźbić sylwetkę oraz wzmacniać wytrzymałość organizmu, wykonując trening insanity. okazują się to ekstremalnie intensywne ćwiczenia, których „skutkiem ubocznym” jest spadek masy ciała. Jakie ćwiczenia zaliczają się w skład planu tego ćwiczeniach interwałowego? bywa trening insanity? Insanity to trening interwałowy, który obejmuje zestaw szczególnie intensywnych ćwiczeń. To jeden z najtrudniejszych programów ćwiczeń do wykonywania mieszkania. W trakcie jego wykonywania angażujemy niemal wszystkie mięśnie naszego ciała. okazuje się on dedykowany osobom wytrenowanym, które charakteryzują się (co najmniej) świetną kondycją całościową. Mogą go praktykować osoby, które regularnie uprawiają wybraną dyscyplinę sportu, na przykład cyklicznie biegają. Z ćwiczeniach insanity muszą zrezygnować osoby o słabej sprawności fizycznej fizycznej, jak także osoby otyłe, z dolegliwościami ze strony układu oddechowego, krążenia oraz kostnego.

Aby ocenić, czy możemy wykonywać trening insanity, należy przeprowadzić FIT testTrening  Insanity  efekty

(służy do zbadania wydolności fizycznej oraz postępów na kolejnych fazach alt4 ćwiczeniach). test trwa mniej więcej 30 minut. W tym czasie należy wybudować 8 ćwiczeń (prostych jedynie z pozoru), m.in.: wykopy, pajacyki, zmodyfikowaną wersję pompek. Ważna jest kolejność ich wykonywania. ilość powtórzeń świadczy o pułapie wydolności organizmu. Jeżeli wykonanie ostatniego ćwiczenia sprawia nam ogromną trudność, znaczy to, że nie powinniśmy praktykować ćwiczeniach insanity. Zalety dynamicznego trybu życia Zalety ćwiczeniach insanity ekstremalnie intensywne ćwiczenia przeprowadza się w zamierzenia: wyrzeźbienia sylwetki, podniesienia poziomu wytrzymałości oraz wydolności organizmu, poprawa sprawności fizycznej, przyspieszenia przemiany materii, przyspieszenie procesu spalania tłuszczu, odnotowania spadku masy ciała (to „skutek uboczny” ćwiczeniach insanity). Ćwiczenia w ramach ćwiczeniach insanity Plan treningowy insanity obejmuje ćwiczenia, które należy wykonywać poprzez 9 tygodni. od 1. do 4. tygodnia ćwiczeniach – ćwiczymy 6 dni w tyg., od poniedziałku do soboty, trening trwa mniej więcej 40 minut; 5. tydzień ćwiczeniach insanity – okres na zregenerowanie mięśnie oraz odpoczynek od ćwiczeń; od 6. do 9. tygodnia ćwiczeniach – ćwiczenia odbywają się 6 razy w tyg., ale trening trwa dłużej (60 minut) oraz jest więcej głęboki niż na początku. Zobacz także: 6 powodów, poprzez które nie możesz zrzucić wagę z brzucha Każdego dnia przeprowadza się określony zestaw ćwiczeń, wśród których znajdują się takie formy aktywności jak: ćwiczenia plyometryczne, ćwiczenia cardio, ćwiczenia rozciągające oraz uelastyczniające ciało, ćwiczenia mięśni brzucha i pompki. Przykładowe ćwiczenia z programu insanity Ćwiczenia należy wybudować w zaproponowanej partii. Na każde przeznaczamy mniej więcej 30 sekund bez przerw. Łącznie wykonanie tego zestawu zajmie mniej więcej 3,5 minuty. trucht w miejscu, pajacyki, przeskoki z nogi na nogę z uniesieniem kolana, podskoki z obijaniem pięt o pośladki, podskoki z naprzemiennym unoszeniem kolan, wykopy nóg prostych w kolanach do przodu.

 

Zobacz też 

EcoSlim

Blog trenera


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness