Trening mięśni brzucha - 5 największych mitów w które wierzysz!

Trening mięśni brzucha - 5 największych mitów w które wierzysz!

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Prawdą bywa, że konstruowanie mięśni brzucha w przypadku każdego z nas będzie wyglądało nieco w inny sposób. w końcu genetyka, tryb życia, dawkę stresu, czy snu nie pozostają bez nieistotne. trzeba mieć jednak świadomość, że nikomu nie udało się dojść do zamierzenia bez pracy zawodowej, ćwiczeń i odpowiedniej kuracji odchudzającej. Zapoznaj się z mitami, które zwalczają Twoje postępy, zobacz, co zawadza, a co pomoże w budowaniu wymarzonych mięśni brzucha.

1. Możesz wyrzeźbić ABS bez kuracji odchudzającej

Gdzieniegdzie możemy spotkać się z opinią, że dieta nie bywa konieczna, a solidna dawka regularnych ćwiczeń będzie wystarczające do zbudowania mięśni brzucha. fakt i nieprawda zarazem. Dlaczego? Mięśnie okazują się, ale pod warstwą tłuszczu, co na świetną sprawę z wyjątkiem poprawy wyników sportowych w niczym nam 6 mitów na temat treningu mięśni brzucha! nie pomoże, a przecież większość chciałaby pochwalić się także skutkiem wizualnym swojej pracy zawodowej. Dlatego też rewolucja może zacząć się w kuchni. Bez unikania nadmiaru soli, przetworzonych suplementów i tłuszczu trans, z użyciem warzyw i dobrych suplementów, nie mamy co liczyć na zredukowanie ; na brzuchu i odsłonięcie wypracowanych mięśni.

 

 

2. Węglowodany niszczą Twoją pracę

Objadanie się cukrami prostymi może być opłakane w efektach, a to z uwagi na szybki ich rozkład, wyrzut insuliny i magazynowanie energii w postaci tłuszczu. Nie oznacza to, że powinniśmy je całkowicie wykluczyć ze swojej kuracji odchudzającej. Węglowodany doskonale sprawdzą się treningu, gdy jest zależne nam na natychmiastowym uzupełnieniu zużytych podczas ćwiczeń zapasów glikogenu mięśniowego.
W trakcie alt2 dnia wybierajmy węglowodany złożone, znajdujące się w produktach pełnoziarnistych, które zapewnią powolne i stopniowe uwalnianie energii, bez zbytecznych skoków ilości cukru we krwi, które warunkują reakcję hormonalną.

3. Brzuszki podstawą treningu brzucha

Nie raz i nie 2 spotkaliśmy się z osobami, które wykonywały niebotyczne ilości brzuszków i… nie widziały efektów. okres uświadomić sobie, że brzuch możemy, a nawet powinniśmy, budować z użyciem różnorodnych ćwiczeń. Tak jak każdy mięsień, brzuch wymaga zróżnicowania płaszczyzn i kątów. Tak też powinniśmy wprowadzić do planu treningowego brzuszki skośne, przyciąganie kolan do klatki piersiowej, spięcia, używać nadprogramowe obciążenia. wykonywanie jednego ćwiczenia przez cały okres nie przyniesie upragnionych rezultatów.

4. Suplementy wyrzeźbią brzuch

są artykuły pomocnicze walkę ze zbędną tkanką tłuszczową, ale one wspomagają, a nie pracują za nas. Nawet korzystanie mięśnie brzucha mity z w swojej kuchni kofeiny, zielonej herbaty, ostrej papryki, pieprzu, cynamonu i innych nie pomoże, jeśli Ty nie będziesz używać się do założeń kuracji odchudzającej i treningu. Każda z tych rzeczy pcha w przód, ale nie wykona ciężkiej pracy zawodowej za Ciebie.

5. Wolniejsze powtórzenia są korzystniejsze

Każdy z nas wie, że wolniejsze wykonanie powtórzenia to zwiększone napięcie mięśni i dokładność techniczna, ale czy zawsze bywa dobrym rozwiązaniem? I tak, i nie. Najskuteczniejsze będzie tu łączenie szansy, czyli korzystanie z zarówno tych powolnych powtórzeń, oraz szybszych. Pozwoli to na stymulację wszystkich włókien mięśni i lepszy rozwijanie się.

6. Możesz trenować brzuch codziennie

wiele źródeł podaje, że brzuch da się trenować codziennie, ale niekoniecznie bywa to odpowiednia droga. Trening brzucha powinien być cała prawda o mięśniach brzucha ciężki, a jeśli taki bywa, trzeba dać im okres na regenerację.  w końcu brzuch bierze udział także w treningu innych partii ciała, gdzie wspomaga konkretne ruchy.

7. Trening gwarantuje widoczność mięśni

Wcześniej wspomniano, że widoczność mięśni warunkowana bywa przez dawkę tłuszczu. Jeśli będzie go dużo, nawet najdogodniej rozbudowany brzuch nie będzie widoczny. sprawa w inny sposób się ma, gdy mięśni nie ma nazbyt dużo, ale tłuszczu też nie. Wtedy możemy skupić się na rozbudowie mięśni dla lepszego wyglądu. Na spalanie ; ma jednak wpływ wyłącznie dieta, również dawkę snu, wytwarzany kortyzol, wiek oraz przeszłość naszego metabolizmu. Nie znaczy to, że wszystko stracone. Trenuj ciężko, wypróbuj właściwą dietę, bądź cierpliwy i konsekwentny – to są główne składowe sukcesu.

 

 

Zobacz też 

Opaski tyvek


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness