Trening aerial yoga - co to jeset i na czym polega?

Trening aerial yoga - co to jeset i na czym polega?

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Aerial joga to nowy sposób doświadczania własnego ciała. Trening łączy w sobie tradycyjną jogę z elementami akrobatyki i tańca. To relaksująco-rozciągająca postać fitnessu, która cieszy się dużym zainteresowaniem, gdyż nie ma barier wiekowych. Dzięki grawitacji, wszystkie ćwiczenia wykonuje się z niezwykłą łatwością i lekkością.

 

jak działa aerial joga i jak wyglądają ćwiczenia?

Aerial joga to zestawienie jogi, gimnastyki, kwestii tańca, fitnessu i akrobatyki. Wszystkie Na czym polega trening aerial yoga? miłośniczki rozciąganiu i pilatesu z pewnością odnajdą się w świecie tej powietrznej rodzaje jogi. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na elastycznym, podwieszonym hamaku. Początkowo wykonujemy je z podparciem, a gdy poczujemy się pewniej, możemy przejść na wyższy zakres, czyli wykonywanie ćwiczeń kilka centymetrów nad ziemią. Hamak daje nam doskonałe podparcie, dzięki czemu nie czujemy swojej wagi i swobodnie możemy wykonywać wszystkie polecenia instruktora. Pamiętajmy, początki są yoga ćwiczenia trudne, więc nie należy się poddawać. Trening jogi wymaga pewnego rodzaju sprawności i siły mięśniowej, mimo wszystko w toku treningu bez problemu można wypracować sobie te cechy. zaledwie po kilku zajęciach poznamy swoje ciało na tyle, by swobodnie się odprężyć. Po dowolnym treningu następuje chwila relaksu, kiedy to ćwiczący odpoczywają w hamakach.

 

Aerial joga - zalety

Niewątpliwą zaletą aerial jogi jest jej pozytywny wpływ zarówno na ciało, jak ćwiczyć aerial yoga oraz na mentalność. Dzięki tym treningom będziesz bardziej elastyczna i rozciągnięta, ale także wzmocnisz swoje mięśnie od środka, jednocześnie maksymalnie się relaksując. Podczas każdych zajęć pracują wszystkie mięśnie, a ponadto dzięki regularnym ćwiczeniom osiągniemy wewnętrzny spokój, harmonię, równowagę ciała i umysłu. Dzięki aerial jodze:

  • wzmocnimy i rozciągniemy ciało;
  • zrelaksujemy się;
  • zwiększymy świadomość własnego ciała oraz pokonamy swoje ograniczenia;
  • osiągniemy wewnętrzny spokój;
  • poprawimy krążenie krwi;
  • dotlenimy organizm;
  • zredukujemy stres i bóle kręgosłupa.

Przeciwwskazania do  jak uprawiać aerial yoga treningu

Przeciwwskazaniem do trenowania aerial jogi nie jest waga ani wiek. jednak ze względu na specyfikę jej pozycji odwróconych, aerial joga jest niewskazana przy schorzeniach takich jak:

  • jaskra;
  • niedawno przebyte operacje i zabiegi chirurgiczne;
  • niedawno przebyte urazy głowy;
  • przypadłości serca, niedawno przebyty zawał;
  • szczególnie wysokie albo szczególnie niskie ciśnienie;
  • skłonności do mdlenia, notoryczne zawroty głowy;
  • osteoporoza;
  • zespół cieśni nadgarstka;
  • ostre zapalenia stawów;
  • stan zapalny zatok;
  • przepuklina krążka międzykręgowego;
  • przypadłości ośrodkowego układu nerwowego (padaczka, epilepsja);
  • botoks (w ostatnich 6 h).

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness