Trening P90X - na czym polega i jakie są jego efekty?

Trening P90X - na czym polega i jakie są jego efekty?

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Dbanie o świetną kondycję i wysportowaną sylwetkę nie bywa nieskomplikowane Trening  P90X  efekty

w dzisiejszym zabieganym świecie. zazwyczaj szczególnie trudno bywa nam wygospodarować odpowiednią zawartość momentu na to, by regularnie wystąpić na siłowni… Dlatego też coraz większą sławę zyskują w ostatnich latach plany na treningu, które z powodzeniem trzeba wykonywać mieszkaniu. By przyniosły oczekiwane efekty, trzeba je mimo wszystko potraktować szczególnie poważnie. Jednym z w szczególności popularnych treningów domowych bywa tajemniczo brzmiący P90X – plan treningowy, którego głównymi założeniami okazują się osiągnięcie szczupłej sylwetki i wypracowanie odpowiednich nawyków żywieniowych. Co zaleca się przyswoić o P90X? Przede wszystkim zaleca się posiadać świadomość, że P90X – całkowita nazwa Power 90 Extreme – to wyzwanie dla wytrwałych i... cierpliwych. liczba w nazwie odnosi się niejako do momentu trwania tego planu treningowego – trzeba wdrażać go w życie poprzez okrągłe 90 dni. To trening siłowy fitness, który ma już swoje wakacji: został sporządzony i wypromowany w latach 2002-2004 poprzez amerykańskiego guru fitnessu Tony’ego Hortona, powiązanego z zespołem trenerów Beachbody.com. Dzięki temu, że nie potrzebuje specjalnego sprzętu i infrastruktury, szybko stał się niezwykle ogólny w Stanach Zjednoczonych. Jego efekty chwalą między innymi takie sławne osobistości, jak piosenkarka Pink, aktor Ewan McGregor czy były bokser Mike Tyson. Co sprawia, że zaleca się podjąć wyzwanie P90X? Za fundamentalną regułę ćwiczeniach P90X sądzi się tzw. „muscle confusion”, co wdzięcznie tłumaczy się na polski jako Niezwykły trening P90X! „zamęt mięśni”. W czym rzecz? Chodzi o to, by przełamać rutynę treningową. Dlatego też, by

kilkumiesięczne treningi nie stały się monotonne, trening siłowy w P90X Trening  P90X  jak  działa

przeplata się z treningiem krzyżowym. Na taki drugi składają się różne typy ćwiczeń, jak joga, stretching, ćwiczenia z hantlami, gimnastyka zdrowotna, sztuki zmagania się czy ćwiczenia plyometryczne. najważniejsze okazują się mimo wszystko ciągłe modyfikacje w ćwiczeniach – na terenie 90 dni należy zmieniać zawartość powtórzeń i pora, który przeznaczamy na odpoczynek mięśni. W taki sposób mięśnie cały pora się rozwijają, ponieważ nie przyzwyczajają się do ćwiczeń. Cały trening P90X okazuje się dzięki takim modyfikacjom więcej efektywny. • pułap Classic – to pierwsze miesiąc ćwiczeniach P90X. Początkujący okazują się w stanie w tym czasie jednocześnie spalić tkankę tłuszczową, oraz rozbudować masę mięśniową. Podczas ćwiczeniach wykonywane okazują się wszystkie rodzaje ćwiczeń. • pułap Lean – to etap średniozaawansowany, do którego płynnie przechodzisz z poziomu Classic. poprzez następne miesiąc trening cardio bierze górę nad treningiem siłowym. czasie stawia się więc raczej na efektywne redukowanie tłuszczu niż na rozbudowę mięśni. • pułap Doubles – to już wyższa szkoła jazdy dla tych, którym udało się ukończyć zakres Lean. Ostatnie miesiąc P90X ma niejako w założeniu 4 nadprogramowe treningi cardio tygodniowo. To szczególnie głęboki pora treningowy, który przynosi mimo wszystko najlepsze efekty. Z następującymi po sobie etapami ćwiczeniach pokrywa się też dieta P90X. Jej alt2 zastosowanie bywa konieczne, jeśli chcesz, by Twój wysiłek nie poszedł na marne – taki plan odżywiania wspomoże procesy spalania tłuszczu i rozbudowę masy mięśniowej. Okresy zabiegu odchudzającej odpowiadają kolejnym poziomom ćwiczeniach: • pułap Classic – dieta wysokobiałkowa, która ma ; przyspieszenie spalania tłuszczu i rozbudowę masy mięśniowej; • pułap Lean – zestaw potraw łącząc węglowodany i białka, który zapewnia niezbędny zastrzyk energii; • pułap Doubles – tzw. dieta sportowca – obfita w chude białko i więcej złożone węglowodany, niezbędne, by spotęgować wydolność organizmu ludzkiego ustroju. Choć sam trening P90X wykonuje się mieszkaniu, przed podjęciem tego wyzwania zaleca się skonsultować się z instruktorem personalnym, który poinstruuje Cię, jak prawidłowo wykonywać wszystkie ćwiczenia. Możesz też zasięgnąć rady dietetyka, który pomoże Ci skonstruować zestaw potraw optymalny dla Twoich potrzeb. Trening, czyli ciągłe i systematyczne poddawanie

naszego ciała różnym obciążeniom, dzięki którym wzmacnia się nasza kondycja,

odporność i siła mięśni, może przybierać różne kondycji. Jedną z nich bywa szczególnie znany wszystkim dziś trening P90X. Ma on zamiarze wywołać w naszym organizmie wielki „szok Tony Horton i P90X zrobiły furorę na całym świecie. Dzięki unikalnemu systemowi treningowemu możesz przetransformować swoje ciało bardzo w 90 dni. moim zdaniem 3-miesięczny trening wydolnościowy musi miał lesze efekty aniżeli trening np. 2-miesięczny. W długotrwałym utrzymaniu zgrabnej sylwetki nie chodzi niejako o błyskawiczne, nagłe tracenie wagi, tracenie masę, ale o przeprogramowanie swojego sposobu myślenia i życia - na bardziej aktywniejsze, alt3 zdrowsze, regularne, usystematyzowane. Jak dowodzi Tony Horton, ćwiczenia z P90X, które okazują się precyzyjnie dostosowane do Twoich potrzeb, mogą przynieść oczekiwane i długotrwałe rezultaty. Niezwykle ważną materią bywa efekt plateau - a właściwie nie dopuszczanie do niego. Efekt plateau przynosi niejako spełznięcie na manowcach, co przeprowadza po pewnym czasie zanik efektów treningowych mimo ciągłego ćwiczenia. O co chodzi? Już śpieszę z wyjaśnianiem. Zadowalający efekt treningowy bywa osiągalny tylko wtedy, gdy nieustannie, co parę dni, tygodni dostosowujemy ćwiczenia do naszych szansy psychofizycznych (podwyższanie poprzeczki poprzez wydłużanie momentu ćwiczeń, skracanie momentu przerw, zwiększanie szybkości i obciążenia i poprawianie jakości ćwiczeń). poprzez to efekt plateau, czyli niedobór polepszenia kondycji i efektów treningowych nie ma miejsca! Nie powinniśmy się obawiać, że nie osiągniemy wymarzonego zamiarze! Tony Horton zarówno w pierwszej partii P90X jak również w P90X 2 zadbał o odpowiednią modulację kolejnych treningów. Jednym słowem, Tony Horton dał z siebie wszystko, abyś z P90X jak również z P90X 2 nie poczuł ani znudzenia ani znużenia!   Czym odróżnia się P90X

od P90X2? Na pewno zadasz sobie pytanie, jak działa różnica między P90X i P90X2.Trening  P90X  co  to

Odpowiedź bywa prosta. Dzięki P90X (na rynek P90X wszedł w 2004 roku), w skład którego wchodzi 12 różnorodnych zestawów treningowych, możesz przemodelować swój sposób myślenia odnośnie sposobu życia i bycia. Przemodelujesz także swoją figurę - wzmocnisz, wydłużysz swoje mięśnie i pozbędziesz się nadmiaru warstwy alt4 warstwy tłuszczowej. Ta pierwotna część umożliwia nam polubić i przyzwyczaić się do nowych potraw i wysiłku fizycznego. Głównym sposobem podwyższania Twojej wydolności fizycznej bywa wykorzystywanie zjawiska konfuzji mięśniowej, czyli ich zaskakiwania poprzez różnorodne, wielokrotnie podmieniane ćwiczenia. Tony Horton nakazuje ćwiczyć 6 dni w tygodniu poprzez mniej więcej godzinę dziennie. Wszelkie wiadomości odnośnie P90X jak również biografii Tony Hortona znajdziesz w drugim moim artykule: KLIKNIJ TUTAJ, żeby przejść do niego. Druga część, wydana w roku 20111, czyli P90X 2, posiada 14 zupełnie nowych zestawów treningowych. I zapewnia nam całą moc wrażeń - mocniejszych, intensywniejszych i niezapomnianych! Ta część podnosi nasz pułap sprawności fizycznej na wyżyny. Te największe... Ostrzegam, ćwiczenia z P90X 2 okazują się przeznaczone tylko dla ludzi o stalowych nerwach, z ogromnymi zapasami płynu mineralnej pod ręką i odpowiednio wysoką kondycją fizyczną. W zestawie otrzymasz, z wyjątkiem płyt z 14 zupełnie nowiutkimi zestawami treningowymi, książkę z przepisami i programami żywieniowymi, które gwarantują odpowiedni dowóz energii dla Twoich mięśni. Treningi w P90X2 opierają się na zjawisku i metodzie treningowej nazwanej Post Activation Potentiatnion - czyli poniższe po wstępnej aktywności fizycznej podwyższenie sprawności fizycznej psychofizycznej. Dzięki wykorzystaniu Post activation Potentiation, czyli PAP, możesz poprzez wstępne pobudzenie mięśni do działania "wycisnąć" z siebie więcej, niż byś się spodziewał/a! Ze względu na ogromny wysiłek podejmowany w P90X2 Tony Horton nakazuje ćwiczyć już nie 6, tylko 5 dni w w tygodniu.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness