Twerkout Fitness - trening roku!

Twerkout Fitness - trening roku!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

treningtwerktwerkoutfitnessćwiczenia

Trening Twerkout fitness powstał z myślą o kobietach, które na co dzień borykają się z masą kompleksów, przekonaniem o swojej niedoskonałości, niezadowoleniem z tego kim są. Pod przykrywką mocnego ćwiczeń kryje się wojna o LEPSZĄ SIEBIE, o lepszą samoocenę, o ochoty do bycia NAJLEPSZĄ SOBĄ.

Twerkout fitness bywa silnym treningiem cardio połączonym z ćwiczeniami wysmuklająco-modelującymi, z których część To najgorętszy trening roku! Na czym polega i co daje Twerkout Fitness? bywa na technikach twerk. Nieodłączną częścią aktywności bywa część fitness powszechnie zwana „rozgrzewką”, podczas której uczestniczki są poddawane „torturom” w postaci ćwiczeń wzmacniających, poprawiających kondycję oraz wytrzymałość.

Podsumowaniem każdego ćwiczeń bywa kobieca choreografia. Przy pracy zawodowej z grupami początkującymi bywa zazwyczaj oparta na nauce twerku (dużej ilości powtórzeń ruchów związanych z pupą). mimo wszystko z ćwiczeń na trening alt2 potrzeb ruchowe oraz stuprocentową pewność siebie zespoły zwiększają się, dzięki czemu da się pozwolić sobie na choreografię taneczną z dodatkiem technik twerk.

Cel?

Głównym zamierzeniem bywa oswojenie się z własnym ciałem, poprawa wytrzymałości oraz zaakceptowanie, że jeśli coś się „trzęsie”, „wisi: lub „odstaje”, to nie zawsze bywa minus.

Efekty?

Podczas ćwiczeń wzmacniają się uda, łydki oraz ramiona. Przy sumiennym systematycznym uczestniczeniu alt3 w twerkout’cie da się zauważyć też mocną poprawę kondycji, wysmuklenie oraz ujędrnienie całego ciała, pojawiający się zarys mięśni na brzuchu oraz podniesienie pośladków. No oraz podstawowe – zwiększona liczba endorfin oraz uśmiech na twarzy 

Jak zacząć? Pierwsze ćwiczenia możesz wybudować już w czterech ścianach.

  1. Rozluźnij się (dużo wykonywanych ruchów to tzw. bounce pupą, dlatego musi być ona rozluźniona)
  2. ustaw się na alt4 lekko ugiętych nogach, kolana skieruj do zewnątrz. Pochyl tułów oraz delikatnie „bounce’uj” ciałem góra-dół (pamiętaj o rozluźnieniu pośladków).
  3. później przejdź do ćwiczenia na prostowanie kolan. Ugnij delikatnie kolana, tułów pochyl lekko do przodu oraz jednym mocnym ruchem wyprostuj kolana- ważne bywa by przy tym aktywności także posiadać rozluźnione pośladki (to one mają się zatrząść).

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness