Twoje odchudzanie przebiega za wolno? Jest kilka sposobów, które je przyśpieszą!

Twoje odchudzanie przebiega za wolno? Jest kilka sposobów, które je przyśpieszą!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzaniedietaprzyśpieszeniesposoby
Chcesz zrzucić po ciąży, albo w sezonie zimowym za dość przybrałaś w pasie? Wykorzystaj jeden z polecanych pomysłów na spalenie tkanki tłuszczowej. Możesz też dowolnie je łączyć. Dzięki temu o dużo szybciej zauważysz efekty odchudzania.

Chcesz zrzucić po ciąży? Nie ty jedna... Statystyki podkreślają, że ponad pół dorosłych w przedziale wiekowym 19-59 lat cierpi na nadwagę lub otyłość. W tej grupie jest dużo kobiet, które po narodzinach potomka nie wróciły do wagi sprzed ciąży. Jeśli i ty do nich należysz – i nie karmisz już piersią – spróbuj w pełni i strategicznie podejść do walki z tłuszczykiem. By szybko zrzucić, wykorzystaj jeden z kolejnych pomysłów:

1. Jedz mało, ale często

najdogodniej, jeśli przygotujesz sobie 5 niewielkich pokarmów. Musisz jeść regularnie, by mieć siłę i... by nie chodzić głodna. Jeśli przez pół dnia nic nie zjesz, jest spore prawdopodobieństwo, że ostatecznie "rzucisz się" na lodówkę, pochłaniając zdecydowanie za dużo. Pamiętaj też, że żołądek potrzebuje ok. 15 minut, by zawiadomić mózg o tym, że jest już pełny. Jedząc szybko, zjadamy zatem o dużo za dużo. najdogodniej, by każdy 6 porad, jak przyspieszyć odchudzanie do maksimum! posiłek trwał mniej więcej pół h.

2. Więcej się ruszaj

Spacery z dzieckiem to świetna okazja do tego, by przyspieszyć kroku i solidnie pomaszerować. Możesz też zastopować się na chwilkę i zrobić paręnaście przysiadów. Taki minitrening powtórzony 2 razy dziennie przygotuje organizm do intensywniejszego wysiłku. 

Możesz też sprawić sobie domowy sprzęt sportowy. Hantle albo rowerek treningowy, nie zajmą nazbyt dużo miejsca, a wydatek to koszty tylko kilku miesięcy karnetu na siłownię!

3. idź na siłownię

Trening pod okiem fachowca to doskonałe rozwiązanie, bo doradzi on, jakie ćwiczenia będą dopasowane do twojej budowy ciała i kondycji fizycznej. Weźmie też pod uwagę ewentualne problemy zdrowotne (np. ból kręgosłupa).
Zanim poszukasz siłowni w własnej okolicy, sprawdź oferty w internecie.

4. pójdź na zabieg wyszczuplający

Wizyta w salonie SPA będzie okazją do głębokiego relaksu połączonego z pracą nad zrzucaniem nadprogramowych kilogramów ciała. Kosmetyczka doradzi, jakie zabiegi odchudzające będą skuteczne w twoim przypadku. Czasem trzeba rozbić tkankę tłuszczową, zanim uda się ją wyeliminować. Innym razem, spalenie tkanki tłuszczowej trzeba zacząć od wygładzenia cellulitu.

5. Skorzystaj z bogactw masażu

intensywny wymasowanie poprawia ukrwienie i alt2 ułatwia usuwanie toksyn z organizmu (pozbywamy się ich z moczem). Tą samą drogą usuwany jest też zbyt duża ilość tłuszczu. Sam wymasowanie nie spowoduje, że stracisz szybko 5 kg, ale ujędrni ciało, poprawi prezencję cery. Dzięki niemu poczujesz się dobrze. Regularnie wykonywany wymasowanie  w trakcie zabiegu odchudzającej, przyspiesza jej efekty doskonale poprawia humor. Jeśli nie posiadasz czasu na wyjście do SPA, kup sobie domowy wymasowanie. 

6. idź na konsultację do dietetyka

Nie ma idealnej diety odchudzającej, są tylko rekomendacje, których opłaca się się trzymać, by mieć masę w normie albo zrzucić. osobiście nie ułożysz sobie takiego zbilansowanego jadłospisu, musisz zrobić użytek z porady dietetyka.

Bywa, że czynnikiem sprawczym nadwagi albo zaburzeń odżywiania jest nietolerancja pokarmowa. Dietetyk podpowie, jaki test opłaca się wykonać. Możesz też samodzielnie wybrać test, dostępny online.

7. Popijaj herbatkę odchudzającą

zamiast kolejnej kawy wykonaj sobie napój oczyszczający. herbatki na spalenie tkanki tłuszczowej często zawierają np.:

  • Nasiona guarany, które pomagają przemianę materii i redukcję tłuszczów
  • Morszczyn, który zwiększa uczucie sytości
  • Kwiat hibiskusa, który wspomaga wydalanie płynu 

8. Jedz lekkostrawne potrawy

Jeśli ciężkostrawny posiłek zalega w żołądku, odczuwasz się źle i alt3 nie masz ochoty na uprawianie sportu. Więcej czasu spędzasz na kanapie i... nie chudniesz. Postaraj się, by twoje dania były lekkostrawne i miały maksimum składniki odżywczych w niedużej porcji. Takim posiłkiem jest zagęszczony przecierowy sok albo jarzyny przygotowane na parze.

świetnym patentem na to, by szybko przygotowywać pyszne i pełnowartościowe obiady jest wykorzystanie szybkowaruczas gotowania w szybkowarze jest do 70% krótszy w aktu do tradycyjnych metod. Dzięki temu mięso i jarzyny nie tracą wszystkich cennych witamin.

9. Wyśpij się

Za uczucie głodu i sytości odpowiadają hormony leptyna i grelina.Hormony te mają za zadanie informować nas kiedy powinniśmy coś zjeść, a kiedy nie. Okazuje się jednak, że w przypadku zaburzeń snu albo niewyspania, zaczynają one działać niepoprawnie. U ludzi śpiących za mało zauważa się spadek poziomu leptyny oraz wzrost poziomu greliny. powoduje to znaczący wzrost apetytu i uczucie głodu nawet zaraz po dania. 

10. Odpocznij

Moda na multitasking, czyli multizadaniowość była zgubna nie jedynie dla naszego mózgu, ale może też powodować nadwagę albo otyłość. Wykonywanie kilku zadań jednocześnie (np. pisanie na komputerze, rozmowa przez telefon i spożywanie alt4 kanapki) mocno stymuluje różne struktury mózgu i sprawia, że psuje się pamięć. najdogodniej wszystkie zadania wykonywać po kolei. tymczasem podjadanie w tzw. międzyczasie to prosta droga do tego, by jeść bez umiaru.

Kiedy jesteś zabiegana, zestresowana, zapracowana, chwytasz szybko byle jaką przegryzkę, następnie drugą i kolejną. Gdybyś poświęciła 15 minut na drugie śniadanie albo główny posiłek, z pewnością zjadłabyś mniej, a twoje menu byłoby więcej przemyślane. Postaraj się planować swoje zadania z wyprzedzeniem (i adekwatnie do mocy przerobowych).

Jeśli odczuwasz, że jesteś przemęczona, weź kilka dni urlopu i wybierz rodzinny wyjazdy w góry. 

11. Postaw na suplementy

By podkręcić i przyspieszyć efekty odchudzania, możesz przyjmować ; wspomagające spalenie tkanki tłuszczowej. Przeczytaj, co dokładnie (i jak) w nich działa.

  • Ekstrakt z zielonej herbaty zawiera biologicznie aktywne substancje: polifenole i katechiny. Pierwsze oddziałują antyoksydacyjnie. Katechiny wpływają na przemianę materii energetyczny organizmu, a dokładnie – redukują apetyt, zwiększają redukcję tłuszczu.
  • C.L.A. To sprzężony kwas linolowy, który wspiera zrzucić tkankę tłuszczową, a jednocześnie działa wzmacniająco na mięśnie.
  • L-Karnityna nazywana jest witaminą energii. Obniża poziom cholesterolu i trójglicerydów w organizmie. 

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness