Tych 5 sposobów pomoże Ci skutecznie oczyścić organizm z toksyn!

Tych 5 sposobów pomoże Ci skutecznie oczyścić organizm z toksyn!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Wysokokaloryczne, obfitujące w cukry proste i tłuszcze zwierzęce dania przyczyniają się do gromadzenia w organizmie toksyn, które zanieczyszczają ustrój człowieka, zaburzają jego funkcjonowanie, pogarszają samopoczucie, wpływają niekorzystanie na prezencję cery, stan włosów i paznokci, a jednocześnie przyśpieszają procesy starzenia się. Po czasie zimy zaleca się zadbać o siebie, zmodyfikować nawyki żywieniowe, tryb funkcjonowania i wybudować kurację oczyszczającą.

Zasada 1 – nie stosuj głodówek, zmień swoje nawyki żywieniowe!oczyszczenie organizmu z toksyn

Jeżeli nie zapewniamy do ludzkiego ustroju odpowiedniej ilości energii i produktów odżywczych nasz ustrój zaczyna pracować na niewłaściwym poziomie i pojawiają się liczne choroby, takie jak bóle głowy, osłabienie, uczucie zmęczenia i rozdrażnienie. dzieje się tak w przypadku głodówki, która przede wszystkim należy do najgorszych sposobów odchudzania. Aby neutralizować 8 zasad oczyszczania organizmu ; z toksyn należy zmienić jadłospis, zacząć jeść regularnie 4-5 składników w ciągu dnia, co 3-4 60 minut, rozpoczynając dzień od śniadania w pierwszej godzinie po wstaniu z łóżka i kończąc na kolacji najpóźniej 2-3  60 minut przed snem.

Zasada 2 – poranne neutralizacjęorganizm bez toksyn

bezpośrednio po wstaniu z łóżka zaleca się zmobilizować ; do pracy zawodowej i polepszyć pracę przewodu pokarmowego. W tym zamierzenia rano zaleca się wybudować 10 przysiadów, co pobudzi funkcjonowanie jelit i wypić na pusty żołądek pół filiżanki przegotowanej, letniej wody z sokiem z nowiutko wyciśniętej cytryny, pomarańczy albo jabłka. zamiast soku do wody można dodać łyżkę octu jabłkowego, który usuwa toksyny z ludzkiego ustroju. produkty te zawierają dużo wit. C, która jako alt2 naturalny antyoksydant niweluje wolne rodniki tlenowe. Do wody w miejsce soku albo octu można również dodać małą łyżkę miodu.

Zasada 3 – soki warzywne i owocowe usuwają toksyny z ludzkiego ustroju

Codziennie zaleca się pić, najdogodniej nowiutko wyciśnięte albo zmiksowane za pomocą miksera albo blednera soki.  Szczególnie poleca się przyrządzać je z warzyw, gdyż zawierają mniej cukrów prostych niż owoce. Najcenniejszymi warzywami, z których zaleca się sporządzać koktajle okazują się z natka pietruszki, seler, szpinak, brokuł, marchew, pomidor i cukinia, aby wzmocnić smak koktajlu warzywnego można dodać do niego sok z cytryny albo jabłko. z kolei wśród owoców należy wybierać między innymi pomarańcze, kiwi, jabłka, melony, banany, mango i maliny, truskawki, borówki  i inne owoce jagodowe(poza sezonem alt3 mrożone). trzeba używać także przyprawy i zioła takie jak cynamon, kolendra, bazylia, imbir albo chili.

Zasada 4 – zwiększ podaż błonnika pokarmowego kuracjiskuteczne oczyszczenie organizmu z toksyn

Dorosły człowiek, jeżeli nie ma żadnych przeciwskazań powinien razem z wyrobami spożywczymi dostarczać każdego dnia 25-40 g błonnika. Poprawia on perystaltykę jelit, ma oddziaływanie oczyszczające, a jednocześnie oczyszcza jelita z toksyn i usprawnia ich wydalanie, oraz przyśpiesza przemianę materii.  Szczególnie poleca się zjadać takie artykuły jak: gruboziarniste kasze (szczególnie jaglana), ryż brązowy, pieczywo i makarony razowe, płatki wielozbożowe (najdogodniej z płatków owsianych), oraz orzechy i nasiona (garść dziennie).

dość dobre efekty daje siemię lniane, będzie wystarczające małą łyżkę siemienia wsypać do filiżanki, zalać je gorącą wodą, odczekać kilka minut i potem wypić. Doskonale nawilża ono przewód alt4 pokarmowy, pooprawia pracę jelit i funkcjonuje osłonowo na żołądek.

Zasada 5 – wypijaj właściwą dawkę wody

Woda bywa ona głównym czynnikiem, który doskonale usuwa z ludzkiego ustroju nagromadzone toksyny. Każdego dnia powinniśmy wypijać 1,5-2 l wody, a przy wzmożonych wysiłku fizycznym i w szczególnie upalne dni nawet więcej!

Wybierając wodę do picia powinniśmy się kierować potrzebami naszego ludzkiego ustroju, gdyż bywa wzbogacana w dużo produktów odżywczych. Na przykład osoby z wysokim ciśnieniem powinny wybierać wody niskosodowe, a sportowcy podczas treningu napoje izotoniczne. Jeżeli jesteśmy zdrowi wybierajmy wody mineralne, gazowane albo niegazowane. Te pierwsze nie okazują się zalecane u ludzi zmagających się ze wzdęciami albo zgagą. Zawartość produktów mineralnych w wodzie może wynosić przynajmniej 1000 mg/l.

 

Zobacz też

Impreza Integracyjna Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness