Uważaj na przekąski! Niektóre naprawdę tuczą!

Uważaj na przekąski! Niektóre naprawdę tuczą!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

przekaskiodchudzaniedietatyciekalorie

Między głównymi posiłkami lubimy podjadać słodycze, owoce, dodatkowe kanapki oraz drożdżówki. Żyjąc w ciągłym joggingu, często nie zastanawiamy się jednak, czy spożywane poprzez nas przekąski są w Szok! 5 zdradliwych przekąsek, które tak naprawdę tuczą ogóle zdrowe, oraz co słabsza, czy przypadkiem nie mają zgubnego wpływu na naszą sylwetkę.

Pora więc wreszcie przyjrzeć się naszym dietetycznym przyzwyczajeniom. Sprawdzić, ile alt2 kalorii dostarczamy naszemu organizmowi spożywając konkretne przysmaki...

oto lista w szczególności kalorycznych przekąsek, opublikowana ostatnio poprzez portal dziennik.pl:

Orzechy – 550-650 kcal/100 g (wszystko jest zależne alt3 od ich gatunku)

Banany – 300 kcal/dwie sztuki (tyle, co polukrowany pączek)

Winogrona – 400 kcal/0,5 kg (tyle, ile średnia paczka chipsów)

Rodzynki – 300 kcal/100 g

Herbatniki – alt4 niemal 500 kcal/100 g

Sezamki – 400 kcal/100 g

Słone krakersy – ok. 400 kcal/100 g

Chipsy ziemniaczane – ok. 600 kcal/100g

Popcorn – ponad 500 kcal/100 g

 

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness