Uzależnienie od jedzenia - najczęstsze objawy

Uzależnienie od jedzenia - najczęstsze objawy

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

  O schorzeniu afektywnej dwubiegunowej myślimy zazwyczaj jako nie o jednej konkretnej schorzeniu, a grupie zaburzeń afektywnych – zaburzeń nastroju charakteryzujących się nawrotami epizodów depresyjnych, maniakalnych, hipomaniakalnych czy mieszanych o różnej postaci, nasileniu, przebiegu i odpowiedzi na kuracja. W zależności od tych parametrów, możemy wyróżnić mnóstwo podtypów tej choroby. Wyróżniamy poniższe podtypy choroby afektywnej dwubiegunowej: choroba afektywna dwubiegunowa i takie jak – epizody depresyjne (zwykle liczne) rozdzielone okazują się co najmniej jednym albo kilkoma epizodami manii, choroba afektywna dwubiegunowa II takie jak – epizody depresyjne (zwykle jeszcze częstsze niż w II typie tej choroby) rozdzielone okazują się jednym albo kilkoma epizodami hipomanii, choroba afektywna dwubiegunowej takie jak III – nawracające epizody stanów depresyjnych, stany maniakalne czy hipomaniakalne wywoływane okazują się zbyt silnym działaniem leków przeciwdepresyjnych (nie pojawiają się samoistnie), typ III i półmania albo hipomania – okazują się następstwem nadużycia wysokoprocentowych napojówuzależnienie  od  jedzenia  kuracja albo pozostałych składników, choroba afektywna sezonowa – epizody stanów depresyjnych okazują się w miesiącach jesienno-zimowych, a epizody manii albo hipomanii w czasie wiosenno-letnim, cyklotymia – okazuje się chronicznym syndromem, dystymia występuje na zmianę ze stanami hipomanii, „miękkie” wachlarzu choroby afektywnej dwubiegunowej – nie rozpoznaje się epizodów manii albo hipomanii, ale u pacjenta notuje się określone cechy dwubiegunowości występujące w odpowiedniej konfiguracji, liczbie i nasileniu, mania jednobiegunowa – rzadka postać choroby afektywnej dwubiegunowej, w przebiegu której okazują się wyłącznie Test: czy jesteś uzależniony/-a od jedzenia? nawracające stany maniakalne albo hipomaniakalne bez epizodów depresyjnych.  

W przypadku choroby afektywnej dwubiegunowej

 – zarówno i takie jak, jak II takie jak – epizody choroby mogą następować po sobie w różnych czasach. Może to być jeden epizod raz na To tak, jak z alkoholikiem, który walczy ze sobą, wchodząc do baru i nie zamawia wysokoprocentowych napojów, wyłącznie wodę z cytryną… Po co w ogóle ten hardcore? świetnie nie wchodzić do baru w ogóle! I TO bywa świetna TAKTYKA.    

Jak to przenieść w real? P

rzede wszystkim: ograniczyć styczność z spożywaniem jeśli gotujesz w mieszkania obiady, poprosić członków rodziny,   jak  pokonać  uzależnienie  od  jedzeniażeby na ten okres wyręczyli Cię z tego obowiązku jak najmniej czasu przebywać w kuchni nie wybierać słodyczy i poprosić pozostałych, żeby tego nie robili, a przynajmniej nie zostawiali słodyczy na widoku przy wizytach u znajomych poprosić ich o kawę, owoce, ale nie o ciasto wystrzegać się piekarni zapoznać wszystkich członków rodziny i znajomych ze własnym defektem i poprosić o wsparcie.  

Co jeszcze może udzielić pomocy Ci w „niechceniu” bycia grubasem?

standardowa waga. Z zaleceniem, żeby ważyć się raz w 30 dni, nie częściej. Waga okazuje się narzędziem, za pomocą którego możesz sprawdzić efekty swoich założeń i swoich postępowań. Możesz też wyciągnąć z alt2 szafy jakiś „studencki” ciuszek w rozmiarze 2 razy mniejszym, niż Twój dotychczasowy i posługiwać się tym miernikiem, bo nie zawsze okazuje się tak, że obwód ciała ; razem z wagą.   Plan jedzenia. Nie mylić z dietą. Plan ma być!!: bezpieczny – taki, aby jego korzystanie z jest możliwe i nie powodowało uczucia „wilczego głodu” i omdleń, z ustalona liczbą bezpiecznych kalorii dziennych do spożycia realny – uwzględniający Twój rozkład dnia prosty – bez skomplikowanych przepisów i substancji, uwzględniający ścisłe ilości tych substancji, bez marginesów na plus albo na minus osiągalny – wykluczający robienie zakupów „na ostatnią minutę”, zazwyczaj „na głodzie” ścisły – bez podjadania, bez kończenia dań po domownikach   Zanim zaczniesz używać własny plan, wejdź na masę i zapisz wynik. To pokaże Ci, czy Twój plan okazuje się skuteczny. Dekalog abstynenta. bywa to rzetelny spis potraw i substancji, których absolutnie nie możesz tknąć, czyli: cukry w każdej postaci napoje gazowane pieczywo białe przetworzone wędliny tłuszcze: masło, margaryna, smalec dania mocno solone i konserwowe dania smażone w głębokim tłuszczu Dekalog należy zapisać albo nauczyć się go na pamięć! Więcej poprawnych wskazówek znajdziesz w kategorii ZDROWIE Zaprzestanie korzystania z usprawiedliwień i wymówek. Ooooo, wiesz coś o tym… Jesteś Mistrzem emocjonalnego kamuflażu! W Twojej głowie siedzą czarodziejskie wyrażenia – hasła, alt3 które jak na zawołanie wskakują Ci na język, w razie wymogu. Nie dasz się przecież zwariować poprzez zbyt duża ilość nadprogramowych kilogramów, fakt?

Przecież nie jesteś grubasem, okazują się grubsi…

Jestem lubiany/-a! Podobam się płci przeciwnej (przynajmniej niektórym), więc nie okazuje się ze mną tak źle! Nie mogę ćwiczyć, bo bolą mnie plecy…poza tym one nic nie dają, przecież to wiem! Nie będę wyglądać staro, jak te wszystkie chudzielce! No i co, że mam parę kg więcej, jestem zdrowa/-y, dziarska/-i i prawidłowo mi z tym! Nikt nie ma prawa, żeby mnie szacować! Idioci! Jestem gruba/-y, ale nikogo nie krzywdzę! Akceptuję siebie i ta jedyna akceptacja się dla mnie liczy! Jeśli już zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś uzależniony/a od jedzenia, jesteś na świetnej drodze. dziś trzeba zastanowić się nad tym jak zacząć trening będąc otyłym. Stanowcza odmowa. Zawsze i wszędzie stanowczo odmawiaj jedzenia, przede wszystkim na imprezach, ; w mieszkania. najdogodniej bez tłumaczeń, jednym zdaniem: „Dziękuję, ale nie będę tego jeść”. I już. Koniec. Kropka.     Z tym planem i ta strategią, dodatkowo z odpowiednimi suplementami kuracji odchudzającej, takimi jak Therma Cuts i Ultra Slim z pewnością będziesz niedaleko osiągnięcia sukcesu:   x Pamiętaj, możesz nadal uciekać w jadłospis, ale możesz też zacząć zmieniać swoje życie! Czy jadłospis może alt4 być nałogiem?

Tak. jadłospis to nałóg. 

Podobnie jak alkoholizm, narkomania, palenie papierosów, hazard. taki fakt musisz sobie uświadomić. Ale czy jesteś nałogowym obżartuchem?   Sprawdź! oto krótki test, który pozwoli Ci odpowiedzieć na to pytanie:Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś/ -łaś TAK, to masz problem, który nazywa się uzależnieniem od spożywania.   Jakie okazują się objawy uzależnienia od spożywania? Utrata kontroli nad jedzeniem – nie jesteś w stanie przewidzieć, ile zjesz,jak  rozpoznać  uzależnienie  od  jedzenia zaczyna się od jednego ciastka, a kończy na 3 pudełkach Życie emocjonalne skupione na jedzeniu – poczucie winy i wstydu po następującymi po sobie obżarstwie, częste i uporczywe myślenie o jedzeniu Problemy zdrowotne – różnego rodzaju kłopoty zdrowotne i kondycyjne, ograniczenia fizjologiczne Zmiana tolerancji na jadłospis – kiedy inni mają dość,

Ty zaledwie się rozkręcasz, chociaż jeszcze pół roku temu nie do pomyślenia byłby fakt, że zmieścisz w żołądku całego drobiu… Zaniżona samoocena – zabijająca radość życia, szacunek do samego siebie i powodująca depresję.   Musisz sobie uświadomić, że czeka Cię praca jedynie nad ciałem, ale przede wszystkim na własną psychiką. Należy przestać okłamywać siebie i powiedzieć głośno: Ja nie panuję nad jedzeniem, jestem bezsilna/-y, nie mam kontroli! W tym przypadku osobiście mocna wola bywa bezradna, musi dołączyć do niej zdrowy rozsądek, zdyscyplinowanie i profilaktyka.

 

Zobacz też 

Brûleur de graisse 

Opaski winylowe


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness