Wakacje nad morzem? Zobacz jak nie przytyć

Wakacje nad morzem? Zobacz jak nie przytyć

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Lato to czas, kiedy częściej oraz chętniej przebywamy poza domem, a co za tym idzie, częściej oraz chętniej sięgamy po gotowe posiłki. Zazwyczaj pełne kalorii, niezdrowe, a do tego popijamy je gazowanymi napojami oraz alkoholem. Sprawdźcie, co jeść w nadchodzące, upalne dni, aby po wakacjach nie zmodyfikować rozmiaru L na XL!

Schabowy z frytkami zajmujące razem niemal cały talerz, smażone ryby z nadmorskich smażalni, pieczona karkówka, gigantyczne burgery, gofry, lody. Cieknie ślinka, fakt? Niestety to niesie za sobą konsekwencje. Przecież przybranie paru niepotrzebnych kilogramów w 2 miesiące, czy Jak nie przytyć nad Bałtykiem? 5 wskazówek! kłopoty żołądkowe to chyba nienajlepsze, co może Cię napotkać  na wakacjach.  A nie oszukujmy się, tak właśnie zazwyczaj prezentują się posiłki podczas przebywania na urlopie. trzeba ułożyć temu kres oraz spędzić wolny okres bez niebezpieczeństwa przykrych problemy żołądkowych oraz przybrania wagę. Dla Was garść rad, co jeść latem zamiast niezdrowych, tłustych oraz obfitych wakacyjnych obiadów.

LODY – nieodłączny element lata. Jeśli nie mamy czasu na przygotowanie lodów owocowych samodzielnie, w sklepach sięgajmy po gotowe ale właśnie owocowe, wodne – lepiej orzeźwiają,  także zawierają mniej kalorii niż lody jak utrzymać dietę nad morzem z maszyn. Pamiętaj, żeby  przed zakupem zapoznać się z etykietą kupowanych lodów!

warzywa – owszem, zazwyczaj towarzyszą nam w różnych surówkach do zamawianych, wysokokalorycznych obiadów, ale okazują się to po pierwsze ilości nieproporcjonalne do wielkości dania, a secundo najchętniej pochodzące z opakowań. Latem nasz organizm ma szczególne zapotrzebowanie na wit. A, C, E – zabezpieczają przed wolnymi rodnikami, powstających wskutek oddziaływania promieniowania słonecznego. trzeba zatem pochrupać między posiłkami marchew, pestki dyni czy gotowaną kukurydzę.

OWOCE – nie, nie mamy tylko na fantazje jednej truskawki górującym na szczycie wielkiego jak nie przytyć na wakacjach tortu lodowego. :) Co stoi na przeszkodzie, by podczas wypoczynku na plaży albo w ogrodzie, czerpiąc radość ze słońca, podjadać truskawki, maliny, czereśnie czy brzoskwinie? Nie dość, że skutecznie nawodnimy swój, to ; dostarczymy wspomnianych oraz ważnych, zwłaszcza latem, witamin A, C oraz E.

PIECZONE, NIE SMAŻONE – wiemy, że oraz tak wstąpicie do lokalu, by zjeść jakiś obiad, czy to nad morzem, czy w innym miejscu. najlepiej, gdyby gros naszych obiadów stanowiły ryby, a nie mięso. Wybierajmy ponadto dania pieczone, a nie co zrobić żeby nie przytyć smażone, gdyż te drugie okazują się więcej ciężkostrawne. Poza tym zawierają o wiele więcej kalorii z racji tłuszczu, który okazuje się wchłaniany podczas smażenia. Dla przykładu – 100g ryby posiada w składzie o 100kcal więcej w wersji smażonej, a nie pieczonej. Innym argumentem przeciwko daniom smażonym okazuje się fakt powstawania rakotwórczej składników akroleiny, wydzielającej się podczas smażenia wskutek rozpadu tłuszczu.

Spróbuj, w innym przypadku niż co roku, postawić wyzwanie wysokotłuszczowym potrawom. Właśnie dziś, właśnie w okresie, kiedy w szczególności kuszą – satysfakcja z sukcesu murowana!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness