Świąteczne obżarstwo - jak wrócić do normy

Świąteczne obżarstwo - jak wrócić do normy

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

świętadietaspalenie  tkanki  tłuszczowejobżarstwojedzeniesamopoczucie

W święta świadomie postanowiłam w ogóle nie przejmować się tym, co jem. Jadłam dużo oraz nagminnie, a co najistotniejsze też tuż przed snem. Zważyłam się dzisiaj rano oraz wagę zobaczyłam 3 kilogramy więcej! Co gorsze czuje się przepełniona oraz senna. Nie myślałam, że jeden tydzień może tak oddziaływać na moje ciało. Co zrobić, aby powrócić do masy ciała sprzed „obżarstwa”?
przeminęły święta, mimo wszystko smakołyki, ciasta, minimum aktywności nadal dają się Jak uniknąć świątecznego przejedzenia? we znaki. Niestety rzeczywistość odbiła się wagę oraz samopoczuciu. Jeśli nie myślałaś perspektywicznie ograniczając ukochane dania, obecnie czeka Cię czas konkretnych wyrzeczeń.

Aby powrócić do uprzednich rozmiarów konieczne jest przestrzeganie kilku podstawowych warunków:

  1. Nie głodź się!

bywa to najczęściej występujący pomysł, który nadciąga do głowy po przeholowaniu smakołyków. zaleca się mimo wszystko posiadać na uwadze, że szybkie ograniczenie kalorii może obniżyć przemianę materii oraz pogłębić opłakane efekty przejedzenia. 

  1. style="font-family:"Source Sans Pro",Arial,sans-seif">Spożywaj nagminnie małe, lekkostrawne posiłki

Pierwszy posiłek zjedz nie później niż 2 godziny po przebudzeniu, kolejne w odstępach mniej więcej 3 godzinnych, kolację nie później niż 3 godziny przed snem. próbuj, aby dania dla rodzaje z tymi świątecznymi były małe objętościowo oraz pożywne. Do menu wprowadź świeże owoce oraz jarzyny, chude, niesmażone mięso, pełnoziarniste artykuły, chude artykuły mleczne. Zupełnie wyklucz słodycze, tłuste, smażone dania, dania przetworzone.

  1. Dużo pij

Musisz obecnie oczyścić organizm. Ponadto odpowiednie nawodnienie to podstawa prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz odchudzania. alt3 próbuj pić mniej więcej 30 ml płynu na każdy kilogramTwojego ciała. nie musi być to woda, ale też herbaty (najlepiej zielona oraz do 2 filiżanek dziennie czerwonej), herbaty z owoców oraz z ziół (mięta, dziurawiec, rumianek). Pamiętaj, aby pić powoli, małymi łyczkami.

  1. Ruszaj się

Ruch polepszy przemianę materii oraz uskuteczni spalenie tkanki tłuszczowej. pomogą półgodzinne spacery, abyś poczuła się lepiej. Pamiętaj, że tkanka tłuszczowa spalana bywa najefektywniej przy umiarkowanym wysiłku trwającym nie krócej niż 30 min.

  1. Nie stresuj się!

style="font-family:"Source Sans Pro",Arial,sans-seif">Jeśli już przeholowałaś z spożywaniem, nie panikuj. Najgorsze, co możesz zrobić to rozpamiętywać miniony tydzień, myśleć, co mogłaś zrobić, a czego uniknąć. Stres to dodatkowy czynnik, który przeszkodzi w obniżeniu masy ciała. Weź się w garść oraz bez oglądania się w przeszłość na stałe wciel w życie zdrowe nawyki odżywiania.

Jeśli wprowadzimy wymienione wyżej rady do poświątecznego menu z pewnością poczujemy się lepiej, z czasem też stracimy nagromadzone kilogramy. Pamiętajmy mimo wszystko, że łatwo bywa przytyć, a dużo trudniej schudnąć. Następne święta lepiej więc przeżyć z rozsądkiem. Czy dla lepszego samopoczucia oraz braku nadprogramowych kilogramów nie warto wyrzec się tłustych dań, kilku słodyczy oraz lampek wina?

 

Zobacz też

Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness