Ćwiczenia które najszybciej spalają kalorie

Ćwiczenia które najszybciej spalają kalorie

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Te ćwiczenia to też pozytywny sposób dla ludzi, które uwielbiają sobie urozmaicać trening. Zadowoleni będą również Ci, którzy pragną wyrzeźbić masę mięśni. Uprzedzamy, że wcale nie okaże się prosto. Twoje mięśnie zaczną palić oraz wręcz błagać o to, abyś przestał. Pamiętaj, że podczas prawidłowo wykonanego ćwiczenia siłowego o wysokiej intensywności, trzeba spalić do 71 procent więcej kalorii. To są po prostu ćwiczenia do zadań specjalnych :)

 

Trening z kettlebell

 

Pixabay

Te ćwiczenia wymagają czasami nadludzkiego wysiłku. Zmuszają organizm do wytężonej obowiązków, poprzez co serce zaczyna pompować więcej krwi. Nie Lista 10 ćwiczeń, dzięki którym spalisz najwięcej kalorii! dość, że dzięki treningowi z hantlami kettlebell poprawiasz postawę ciała, to dodatkowo pracujesz zwłaszcza nad pośladkami oraz ramionami. 

W ciągu minuty, trzeba spalić około 20 kalorii. przez 20 minut ćwiczenia, serce wykorzystuje około 90 procent swoich możliwości. Podczas takiego ćwiczenia przyjmuje pozycję oraz wykonujemy ruchy, które nie są dla nas bezpieczne. Dlatego to wszystko potrzebuje od nas czasami nadludzkiego wysiłku. 

EcoSlim

Trening na ergometrze wioślarskim

 

Ważący około 80 nadprogramowych kilogramów mężczyzna, może spalić w ciągu 30 minut około 377 kalorii. Warunek okazuje się jeden - intensywne wiosłowanie. Do poprawnego wykonania ćwiczenia na alt2 ergometrze wioślarskim, musimy zaangażować mięśnie ramion, nóg oraz pleców.

bywa to zatem idealny trening dla całego ciała. Regularny trening na tym urządzeniu może również przyczynić się do poprawienia wydolności. Nie wspominając już o poprawieniu siły mięśni.

 

Mordercze burpees

 

Dzięki prawidłowemu wykonaniu jednego, ale całościowego burpee, możemy w przybliżeniu spalić około 2 kalorii. W ciągu 1 minuty należy wykonywać 10 burpees, co daje wynik podobny do 15 kalorii.

Zaledwie 10 powtórzeń w błyskawicznym tempie może być już dla nas wykańczające. Te ćwiczenia wymagają zaangażowania wszystkich partii mięśni. To znaczy, że jeśli masz słabe alt3 ręce albo mięśnie stabilizujące, znacznie szybciej zaczniesz odczuwać zmęczenie.  

 

Trening ze skakanką

Skakanka w ćwiczenia biegacza: Jak jej używać?

Ta "zabawka" z dzieciństwa może być również niezwykle przydatna w normalnym ćwiczenia. Ćwicząc na niej z umiarkowaną intensywnością, czyli wykonując około 100-120 przeskoków na minutę, możesz spalić 13 kalorii. 

 

Ćwiczenia ze skakanką angażują podobną grupę mięśni, co bieganie. Uczy utrzymywać równowagę oraz dba o mięśnie stabilizujące. bardzo ważna okazuje się tutaj koordynacja. Kiedy opanujesz do perfekcji podstawy, możesz zacząć bawić się skakanką. Dzięki urozmaiconemu treningowi spalisz dodatkowo więcej kalorii.

 

Trening CrossFit

href="http://www.aktywniebardzo.pl/Nowe/Okiem-biegacza/6-rzeczy-ktore-musisz-wiedziec-zanim-zaczniesz-trenowac-Crossfit" target="_self">6 rzeczy, które musisz przyswoić zanim zaczniesz trenować Crossfit

zawartość spalonych kalorii w ciągu minuty okaże się zależała od tego, jaki trening danego dnia wykonasz.Średnio możesz jednak spalić 13 kalorii na minutę. wymaga to od Ciebie wykonania 3 ćwiczeń. W ciągu 20 minut musisz przeprowadzić jak najwięcej serii, trzymając się owej samej ilości powtórzeń, czyli: 5 podciągnięć na drążku, 10 pompek, 15 przysiadów w podskoku.

Pamiętaj jednak, aby nie rzucać się natychmiast na głęboką wodę. Jeśli odczuwasz zmęczenie - wykonaj przerwę. To żaden wstyd. 

Wysiłek przekrojowy, czyli jak trenować CrossFit


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness