Ćwiczenie, które błyskawicznie modeluje uda i pośladki!

Ćwiczenie, które błyskawicznie modeluje uda i pośladki!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

ćwiczenieprzysiadybłyskawiczny efektuda i pośladki

squat to ćwiczenia nie jedynie wyszczuplające uda i ujędrniające pośladki. squat angażują większą grupę mięśni, dlatego są to ćwiczenia rozwijające całe ciało. Sprawdź, jakie efekty dają przysiady.

Aby przyspieszyć efekty trenowania przysiadów, ćwicz z dodatkowym obciążeniem - np. hantlami.

squat to ćwiczenia, które angażują przede wszystkim mięśnie pośladkowe oraz mięśnie ud i łydek. Dzięki temu są jednymi z najskuteczniejszych ćwiczeń na zgrabne To ćwiczenie w błyskawicznym tempie wymodeluje uda i pośladki uda i pośladki. okazują się także sprawdzonym sposobem na spalenie kalorii, dzięki czemu przyczyniają się do utraty nadprogramowych kilogramów. jednak to tylko niektóre efekty tego treningu.

Co daje robienie przysiadów? Jakie są efekty tych ćwiczeń?

Podczas zginania kolan zostają zaangażowane przede wszystkim mięśnie tylne ud, zwane kulszowo-goleniowymi. z kolei podczas prostowania formują się wszystkie mięśnie składające się na mięsień alt2 czworogłowy uda. W ruchu zginania i prostowania kolan biorą udział także inne mięśnie, takie jak mięsień pośladkowy, mięsień brzuchaty łydki, mięsień skośny zewnętrzny brzucha oraz niektóre mięśnie pleców. W związku z tym skutkiem tych ćwiczeń jest:

  • zwiększenie mięśni pleców, brzucha, pośladków, ud i łydek
  • poprawa ruchomości stawów
  • zwiększenie gęstości kości
  • wykształcenie poczucia równowagi

Jeśli przysiady są wykonywane z obciążeniem, np. ze sztangą lub z alt3 hantlami, dodatkowo wzmocnione zostają mięśnie naramienne, czworoboczne, oraz mięsień dwugłowy ramienia, czyli biceps.

squat - ile kalorii spala się podczas robienia przysiadów?

To, ile kalorii było spalonych podczas przysiadów, jest zależne od wielu czynników, takich jak intensywność ćwiczeń, waga ciała ćwiczącego i moment trwania treningu. Aby oszacować, ile kalorii było spalonych podczas wykonywania przysiadów bez alt4 obciążenia (sztangi czy hantli), należy korzystać z następującego wzoru:

masa ciała (w Ibs - funtach; 1 kg= ok. 2,2 Ibs) * 0.96

potem uzyskany wynik należy pomnożyć przez ilość minut. Otrzymana suma to liczba spalonych kalorii.

przykładowo, osoba, która waży 65 kg (tj. ok. 143 lbs), w trakcie 15 minutowych ćwiczeń spali ok. 205 kcal.

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness