Wysmuklające ćwiczenia na ramiona, ręce i brzuch

Wysmuklające ćwiczenia na ramiona, ręce i brzuch

Redakcja

2017-06-19

brak komentarzy

Ćwiczenia na ręce kojarzą się dużej grupie ludzi z mocno rozbudowanymi ramionami, które więcej pasują kulturyście niż przeciętnej kobiecie. W związku z tym dużo ludzi zupełnie pasuje z ćwiczeń na ramiona. bywa to błąd. Na ramionach także odkłada się tkanka tłuszczowa, w związku z czym tricepsy, w miejsce ładnie się zarysowywać, smętnie obwisają. Tak zwane „skrzydła anioła” trzeba zlikwidować dzięki specjalnym ćwiczeniom na ramiona.

spalenie tkanki tłuszczowej ramion

Panie walczące z nadwagą albo pragnące wysmuklić poszczególne części ciała rzadko zwracają uwagę na ramiona. Odchudzane okazują się najchętniej brzuch, uda i Trening na wysmuklenie pleców, ramion i brzucha krok po kroku pośladki. Ramiona okazują się pomijane. Istnieją specjalne ćwiczenia, które nie rozbudują mięśni, a jedynie je wyszczuplą. Obwisłe ramiona nie wyglądają zbyt zachęcająco i estetycznie. Spore ramiona okazują się zazwyczaj konsekwencją nieodpowiedniej kuracji odchudzającej i braku ćwiczeń. Skuteczne ćwiczenia redukujące tkankę tłuszczową pomogą rozwiązać problem zbyt grubych rąk i odchudzą ramiona. Żeby ramiona dobrze wyglądały, będzie wystarczające nad nimi popracować. Ćwiczenia trzeba wspomóc dietą dla organizmu albo dietą odchudzającą. Pomocny okaże się też trening aerobowy – jogging, jazda na rowerze, spacer z kijkami.

Regularne jak wysmuklić ręce ćwiczenia oraz ściskanie się harmonogramu pozwolą wysmuklić dłonie już po mniej więcej 10 dniach. Efekty pojawiają się przy systematycznym wykonywaniu ćwiczeń. Trening na ramiona należy wykonywać trzy razy w 7 dniach co dwa dni. Ćwiczenia nie powinny być wykonywane codziennie, gdyż trzeba pozwolić odpocząć mięśniom. przez pierwsze 10 dni należy wykonywać 10 powtórzeń każdego ćwiczenia. Później, poprzez kolejne 10 dni, dodajemy nadprogramowe pięć powtórzeń, czyli razem 15. Po 20 dniach dodajemy kolejne pięć itd. Do ćwiczeń najdogodniej wykorzystywać dwukilogramowe ciężarki.

Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion

EcoSlim cena

 

Najprostszym ćwiczeniem modulującym ramiona okazuje się podnoszenie jak schudnąć z brzucha ciężarów. Żeby prawidłowo wybudować to ćwiczenie, należy stanąć prosto, wyprostowane ręce opuścić swobodnie wzdłuż ciała. Żeby opuścić pozycję wyjściową, należy zgiąć ręce w łokciach i przyciągnąć hantle do ramion. Powtarzane ćwiczenie wzmocni bicepsy. Jeżeli nie chcemy rozbudować mięśni, będzie wystarczające zmniejszyć obciążniki. Im cięższe hantle, tym większe mięśnie.

Ciężarki zakwalifikują się także podczas kolejnego ćwiczenia. Należy ręce odwieść do boku i ugiąć w łokciach, w dłoniach należy trzymać ciężarki. Ugięte ręce muszą znaleźć się równolegle do podłogi. Ćwiczenie polega na odwodzeniu rąk do tyłu, tak jakby łokcie chciały się złączyć jak pozbyć się opoonki na brzuchu za plecami.

następne ćwiczenie okaże się opcja dla ćwiczenia pierwszego. Jedną rękę swobodnie opuszczamy wzdłuż tułowia, drugą z kolei uginamy w łokciu. Na zmianę zginamy i prostujemy ręce, tak by obie znajdowały się w innej pozycji – jedna ugięta, a druga wyprostowana.

Kobiety, które mają tak zwane skrzydła anioła (obwisłe ramiona) z pewnością zainteresuje ćwiczenie na triceps. W tym celu zaleca się wykonywać podnoszenie zza karku. Ciężarek chwytamy w obie dłonie. Ręce zgięte w łokciach zakładamy za skroń. Ćwiczenie polega na podnoszeniu ciężarków przy prostowaniu rąk w łokciach.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness