Wytrwać na diecie - Złote zasad odchudzania

Wytrwać na diecie - Złote zasad odchudzania

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

dietanadwagaspalenie  tkanki  tłuszczowejpodstawowe  zasadyplanpozytywne  myślenie

Osoby z nadwagą oraz grubsze mają kłopoty z samodyscypliną, dlatego zazwyczaj przerywają spalenie tkanki tłuszczowej. Aby tego uniknąć, należy stawiać sobie prawdziwe, określając czas realizacji. zrzucanie nadwagi to obfite wyzwanie dla psychiki oraz ludzkiego ustroju. Nim przystąpisz do gubienia kilogramów stwórz swoją złotą listę zasad, które umożliwią ci konsekwentnie trzymać dietę.

Kiedy po raz kolejny zdecydujesz się na dietę, postaraj się nie stawiać przed sobą za bardzo ambitnych celów. Stwórz listę zasad odchudzania oraz konsekwentnie trzymaj się planu. Nie poddawaj się. Niech cię nie załamują drobne niepowodzenia.

1. PROWADŹ PAMIĘTNIK

zapisuj wszystko, co jesz, kiedy, z kim, jakie towarzyszą temu emocje. Wtedy prościej ci okaże się zaobserwować, dlaczego tyjesz, oraz wprowadzić do życia określone modyfikacje. Czy objadasz się w czasie sytuacji stresowych obowiązków, czy wieczorem, bo niewiele jadłaś przez cały dzień, czy też podjadasz przez cały wieczór Jak wytrwać na diecie? 6 praktycznych sposobów, by osiągnąć sukces po ciężkim dniu, a może gdy pokłóciłaś się z koleżanką?

2. NIE ZADRĘCZAJ SIĘ

Gdy coś przykrego wydarzyło się w ciągu dnia, szef nie docenił twojej pracy, mąż zapomniał zapłacić rachunki, wtedy powiedz sobie: „Właściwie nic takiego się nie stało, nie ma ludzi doskonałych, każdy ma prawo do klęsk”. Nie rozpamiętuj wieczorem tych sytuacji – unikniesz podjadania.

3. USTAL REALNY PLAN

Osoby z nadwagą oraz grubsze mają kłopoty z samodyscypliną, dlatego przerywają kuracji odchudzającej. Aby tego uniknąć, stawiaj sobie prawdziwe, określając czas realizacji. nadto ambitny plan działania spowoduje frustrację, poczucie winy, stany depresyjne oraz w rezultacie objadanie się. Jeśli przepadasz za słodyczami, jedz je np. raz w 7 dniach, ale z umiarem. Gdy na przyjęciu zjesz ciasto, nic się nie stanie, pod warunkiem że następnego dnia wrócisz na właściwe tory. to samo dotyczy innych elementów z czarnej listy. W przypadku radykalnej kuracji odchudzającej cały pora będziesz myśleć o tym, czego ci nie wolno, a to zagraża alt2 spożywaniem kompulsywnym. prawidłowo, żeby wszyscy domownicy jedli ;. jest ci raźniej, kiedy na posiłek w miejsce schabowego w panierce wszyscy zjedzą mięso z rusztu, a na kolacja owocową surówkę.

4. JEDZĄC, SKUP SIĘ NA TALERZU

Jedz o tej samej porze 4–5 razy dziennie, ale małe porcje. Gdy będziesz odczuwać ssanie w żołądku po całym dniu, z dużym prawdopodobieństwem wieczorem rzucisz się na spożywanie. Z listy potraw niskokalorycznych kupuj te, które lubisz, bo spożywanie ma być przyjemnością. Nie odgrywaj funkcji pokutnika. zamiast żałować, że nie jesz frytek, ciesz się, że możesz zjeść całą miskę ulubionej sałaty. Jedz przy ładnie nakrytym stole, w miłej atmosferze, powoli oraz dokładnie gryząc każdy kęs. Wtedy do mózgu wcześniej dociera znak, że już ma się dosyć. Jedząc w biegu, szybko przegrywa się orientację, ile właściwie się zjadło, a uczucie sytości czuje się z pewnym opóźnieniem. Całą uwagę skup na talerzu – nie czytaj, nie oglądaj telewizji, nie pracuj przy komputerze, alt3 bo nie zauważysz, że apetyt okazuje się już zaspokojony. Nałóż na talerz porcję oraz nie dokładaj. Po jedzeniu od razu odejdź od stołu.

5. KUPUJ Z GŁOWĄ

Na zakupy zawsze kupuj się po posiłku. Nie ulegniesz magii kuszących wystaw oraz elementów gotowych do spożycia. Zwróć uwagę, że słodycze leżą zawsze na poziomie wzroku oraz przy kasie. Będąc głodnym, nie poskromi się apetytu. Kupuj według listy, na bieżąco uzupełniając niedobory. Jeśli włożysz do koszyka 10 batoników zbożowych, gdy przyjdzie stres, zjesz wszystkie.

6. SPRZĄTNIJ jadłospis ZE STOŁU

musi przebywać poza zasięgiem wzroku. Nie trzymaj na wierzchu chipsów, ciastek, chipsów, czekoladek, nawet owoców, żeby nie podjadać. schowaj do szafki naczynia. Unikaj dawania pokarmów, gdy ich nie jesz.

7. MYŚL POZYTYWNIE

Gdy się dołujesz, rośnie stres oraz trudniej poskromić apetyt. Dlatego powtarzaj sobie codziennie, że jesteś wspaniały oraz na pewno schudniesz. Powieś na schładzarce takie hasło. próbuj nagradzać za swoje osiągnięcia. istotne okazuje się też wsparcie najbliższych. Otaczaj się osobami, które alt4 pomagają ci w tym niełatwym czasie, a nie irytują. Domagaj się od nich komplementów oraz nagradzania za ściskanie kuracji odchudzającej.

8. pokonaj STRES

Jednym pozwala wyjście do kina, innym relaksacyjna kąpiel, joga. Nie przenoś czterech ścianach kłopotów z pracy oraz miej dystans do zwyczajnych spraw. Znajdź dla siebie choć pół h, by robić to, co sprawia ci radość.

9. ODWRÓĆ UWAGĘ OD jedzenia

Gdy nachodzi cię chęć na podjadanie, zajmij się czymś, co sprawi, że zapomnisz o jedzeniu – wyjdź na spacer, zadzwoń do znajomych, pójdź na basen, do siłowni, obejrzyj interesujący film. Po pewnym czasie zrozumiesz, że nie jedynie spożywanie poprawia stan psychiczny. Unikaj nudy, bo wtedy bezwiednie sięga się po przekąski.

10. NIE BÓJ SIĘ PSYCHOLOGA

Jeśli samodzielnie nie radzisz sobie z nadwagą, skorzystaj z pomocy psychologa. Pomoże ci znaleźć przyczynę dolegliwości, wskaże błędy oraz sposób wycieczki. Specjalista uświadomi ci, na czym właściwie ma polegać zmiana stylu życia, oraz pomoże ci na nowo odzyskać poczucie wartości.

 

Zobacz też

Gra Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness