Wzmocnij mięśnie przez diete!

Wzmocnij mięśnie przez diete!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

Biegasz, pływasz, czy podnosisz ciężary – nieważne. Każda aktywność fizyczna potrzebuje od naszych mięśni mniejszego albo większego nakładu badań. zaleca się poświęcić im odrobinę uwagi więc przy komponowaniu kuracji odchudzającej.
Budowa mięśni zależy przede wszystkim od ćwiczeń. Trening wsparty właściwą dietą da korzystniejsze efekty, ale nawet jeśli sport omijasz z daleka zaleca się dostarczyć mięśniom Jak wzmocnić mięśnie za pomocą diety? substancji, których potrzebują. 

poniżej lista czynników, którą możesz przywiesić na domowej schładzarce.

Ryby morskie – bogate w kwasy omega-3 mięso zawiera większość substancji niezbędnych do prawidłowej budowy mięśni. Ryby powinny stanowić stały punkt w dowolnej diecie. najrozsądniej jeść je kilka razy w tygodniu. 

Jogurt – codzienna porcja naturalnego jogurtu to doskonały metoda na dostarczenie jedzenie organizmowi niezbędnych dla mięśni wapnia, białka i wit. D. Jeśli nie lubisz jogurtu sięgnij po porcję twarożku. 

Owoce i warzywa – z wyjątkiem witamin posiadają jeszcze sporą dawkę przeciwutleniaczy. Popularne antyoksydanty usuwają z ludzkiego ustroju szkodliwe dla mięśni wolne rodniki. weź swobodnie po owoce cytrusowe: pomarańcze i mandarynki, a z warzyw po kapustę i wzmocnienie mięśni paprykę. Inne owoce i warzywa więc pomogą przebyć wolne rodniki. 

Zielona herbata – zaleca się przyzwyczaić się do picia zielonej herbaty i prawidłowego jej parzenia. Zielony napar to najskuteczniejsza amunicja do zmagania się z wolnymi rodnikami. 

Nasiona dyni – to bogate kopalnia magnezu, manganu, żelaza i fosforu, które są wykorzystywane poprzez mięśnie. dopilnuj dieta wyłącznie na ich dawkę, bo to dość kaloryczna przekąska. 

Czerwone mięso – choć w praktycznie wszystkich diet zaleca się białe mięso, to jednak jeśli chodzi o mięśnie lepiej wybrać czerwone, które jest istnym magazynem protein i kreatyny. Czerwone mięso zawiera więcej witamin i minerałów niż kurczak. Niestety jest też bardziej kaloryczne. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness