Z tymi radami wytrwanie na diecie będzie banalnie proste!

Z tymi radami wytrwanie na diecie będzie banalnie proste!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

spalenie tkanki tłuszczowej do niekrótki i męczący przebieg. Ciężko go zacząć, a dodatkowo ciężej na nim wytrwać.

Dziś napiszę o tym, co robić aby dietę nie była taka męcząca i żeby na niej jest prościej wytrwać.dietęradywytrwaćspalenie  tkanki  tłuszczowej

Zebrałam dla Was zwłaszcza sprawdzone i skuteczne TRIKI:

Formeexplode

  1. Każdy dzień zaczynaj od śniadania!!! – w ciągu dnia nie rzucisz się na tuczące przekąski.
  2. 20-pół godziny. przed każdym kolejnym jedzeniem wypijaj szklankę wody albo zielonej herbaty – wypełnisz żołądek i zjesz mniej :)
  3. Jedząc posiłek zaczynaj od zdrowych składników – np. na główny posiłek jedz najpierw jarzyny  i zupę – szybko się nasycisz niskokalorycznym jedzeniem i zjesz mniej tuczących makaronów czy ziemniaków z sosem.
  4. Nakładaj małe porcje – układaj posiłek na talerzu elegancko i schludnie, delektuj się nim, a na pewno nie skusisz się na dokładkę.
  5. mórz głodem kanapki – nie smaruj ich masłem jedynie margaryną, nie polewaj sosami, kładź na nie dużo warzyw i jedynie troszkę sera czy chudej wędliny.
  6. przekąś coś przed obiadem albo kolacją – między śniadaniem i obiadem zjedz np. jogurt naturalny albo wypij szklankę maślanki – nie będziesz taka głodna i nie rzucisz się potem na jadłospis.
  7. Nie gromadź tuczącego spożywania – wykonuj zakupy z głową, nie kupuj słodyczy i przekąsek, za to kupuj dużo owoców,  jogurtów, soków i warzyw.
  8. Nie rezygnuj z deserów – gdy posiadasz ogromną energię na coś słodkiego wypij kawę z mlekiem i cynamonem albo wykonaj sałatkę owocową ze słodkim jogurtem, ; możesz skusić się na małą porcję lodów – korzystniejsze to niż kawałek ciasta z kremem.
  9. Nie jedz zbyt mocno – szkoda Ci wyrzucać jadłospis i jesz je zbyt mocno żeby się nie zmarnowało – co Ci to da? dobrze wyrzucić do śmieci i być dumną, że się opanowałaś niż zjeść zbyt mocno i żałować potem 2 dodatkowych kg.
  10. Po jedzeniu myj zęby albo żuj gumę do żucia – świeży odczucie smakowe w ustach sprawi, że przez co najmniej 1h przestaniesz pamiętać o jedzeniu.
  11. Waż  się codziennie – najdogodniej rano i w ciągu dnia, gdy spostrzeżesz że kg nie spadają odechce Ci się objadania się.
  12. Przymierzaj za ciasne ubrania – obierz sobie za cel, że np. za tydzień zmieścisz się w spodnie o rozmiar mniejsze, nie istotne że ledwo się dopniesz, istotne że się w nie zmieścisz i zamierzeniem na kolejny tydzień powinno to żeby nie były już takie ciasne.
  13. Motywuj się zdjęciami – zdjęcia szczupłych pań albo swoje z przeszłości, gdy ważyło się o 10kg mniej świetnie działają, gdy wiszą w widocznym miejscu – najdogodniej na lodówce albo w łazience.
  14. Nie zajadaj nudy – zamiast się objadać zajmij się sobą: wykonaj masaż antycellulitowy, zadbaj o włosy, twarz  i paznokcie albo wykonaj porządki w mieszkaniu.
  15. Miej hobby – znajduj sobie zajęcia, które sprawią że nie będziesz ciągle myślała o kuracji: maszeruj, ćwicz albo tańcz codziennie (przy okazji spalisz kcal!), dąż do perfekcji, gotuj pyszne niskokaloryczne dania, pisz pamiętnik, chodź po sklepach – nie musisz kupować, ale przymierzaj fajne ciuchy o rozmiar mniejsze.
  16. aspektów sobie psa! - posiadanie czworonoga to obowiązek, który dodatkowo motywuje do wychodzenia z mieszkaniu, spaceruj z nim 2-3 razy dziennie niezależnie od pogody.
  17. Imprezuj z głową – na imprezie nie odpuszczaj diety, jedz z głową, jedz dania np. ze swoim facetem – spróbuj od niego 2 kęsy, resztę on doje, osobiście zjadaj owoce, sałatki.
  18. Cena formexplode

 

 

Zobacz też

Gry Escape Online


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness