Zobacz, czego nie robić na siłowni!

Zobacz, czego nie robić na siłowni!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

Prawdopodobnie wiesz jakie ćwiczenia wykonywać na siłowni, czy wiesz mimo wszystko czego nie musisz tam robić. Przeczytaj koniecznie.   1. Nie jesteś osobiście Pamiętaj siłownia to miejsce publiczne. Nie zachowuj się tak, jakbyś była tam najważniejsza. Każda osoba znajdującą się tam ma taki sam cel jak ty, więc wykaż trochę więcej zrozumienia.   2. Zawsze dbaj o higienę Nie ma nic słabszego niż usiąść na mokrej od potu maszynie. To niehigieniczne i może zniechęcić do ćwiczeń. Zanim będziesz trenuj weź ręcznik i połóż go, aby zapobiec takiej sytuacji. Jeśli wydarzyło ci się o tym zapomnieć, po zaprzestaniu ćwiczenia po prostu wytrzyj siedzenie. dużo siłowni zapewnia też chusteczki specjalnie do tego zamiarze.   3. Zawsze odkładaj sprzęt na miejsce. Wiesz jakie to irytujące, kiedy nie możesz znaleźć czegoś w mieszkaniu? Tak się dzieje dokładnie na siłowni, gdy nie odkładasz rzeczy na swoje miejsce. Wyobraź sobie, że ktoś zaczyna zajęcia fitness i wszyscy wokół niego mają już hantle o ciężarze 1 kg, a on ciągle poszukuje.

Wykaż się rozwagą i po zaprzestaniu obowiązkach odłóż na miejsce wszelki sprzęt.

  4. Nie rzucaj ciężarki z pułapie Próbujesz skupić się na ćwiczeniu, a co minutę słyszysz odgłos hantli uderzających o podłogę. Rozpraszające fakt? Właśnie taki odgłos i wibracje mogą rozpraszać inne osoby. Poza tym istnieje olbrzymie prawdopodobieństwo, że zranisz Tego nie rób na siłowni! siebie albo kogośco  robić  na  siłowni innego.   5. Nie pusz się Siłownie przeważnie zawsze wypełnione są chociaż w proc.. Nie okazuje się to wygodne dla osób wstydliwych, które zebrały w sobie wystarczająco odwagi, aby się tu zjawić. Ostatnią rzecz jaką by chciały usłyszeć to wypowiedzi na temat własnego wyglądu czy sylwetki. Pamiętaj każdy kiedyś zaczynał zanim osiągnął wymarzone efekty. albo ta jak osobiście byś chciała być traktowana.   6. Pamiętaj o osobistej terenie. Siłownie zazwyczaj oblegane są w porach rannych i wieczornych. Nie możesz krzywo patrzeć na osobę stojącą koło ciebie jedynie dlatego, że okazuje się mało miejsca wokół was. Nie albo egoistką.

Postaraj się znaleźć miejsce na własną rękę,

a jeśli nie możesz, improwizuj- wybierz inne ćwiczenie albo cierpliwie czekaj.   7. Nie zabieraj telefonu Nic tak nie zaburza obowiązkach na siłowni więcej niż nieprzerwany odgłos telefonu albo rozmowy prowadzonej metr od ciebie. Jeśli wiesz, że będziesz musiała odebrać ważny telefon po czego  unikać  na  silowniprostu dyskretnie wyjdź i nie przeszkadzaj pracować innym. W taki sposób każdy okazuje się zadowolony.   8. Nie zjadaj wszystkich rozumów Trenujesz jakiś pora i odczuwasz, że zdobyłaś trochę wiedzy. Nie podchodź do kogoś, kiedy widzisz, że źle wykonuje ćwiczenie albo istnieje sposób, aby wybudować je skuteczniej. Jeśli obawiasz się, że ktoś może alt2 wybudować sobie krzywdę poszukaj trenera i po prostu powiadom go o takiej sytuacji. Przychodzisz tam, żeby ćwiczyć czy szukać obowiązkach?     Znaj swoje granice Niezależnie od tego, czy przychodzisz na siłowni od trzydziestu dni czy od pół roku, nie próbuj zbyt mocno udowadniać osobom dookoła, że możesz więcej, niż rzeczywiście dasz radę. Przetrenowanie ; nie wyjdzie Ci na dobre, ale również może spowodować poważne kontuzje potreningowe. Znaj swoje granice i powoli dąż do coraz lepszych osiągnięć.     2. Nie paraduj nago po szatni. Sorry, ale pójdź uprawiać ekshibicjonizm gdzie indziej. Wchodząc do szatni nie mam ochoty oglądać Twojego przyrodzenia. Owiń się w pasie ściereczką – to naprawdę nie jest niełatwe. A dodatkowo świetnie powinno jak w bokserkach pójdziesz pod prysznic, w ręce trzymając czyste na zmianę. 3. Nie krytykuj i nie naśmiewaj się z pozostałych. konkretny człowiek robi coś źle? Podejdź, doradź, wykaż się wiedzą. Ty też dawniej zaczynałeś. Może miałeś prościej, ponieważ pierwsze kroki na siłce stawiałeś w towarzystwie doświadczonego kolegi. Inni nie mają tak prawidłowo. Pamiętaj o tym. 4. Nie popędzaj pozostałych. Sprzęt jest zajęty?

Zapytaj czy możesz się dołączyć, w miejsce „dużo Ci dodatkowo było?” 

Opaski winylowe

. Spieszy Ci się? wykonaj ćwiczenie opcjonalne na innej maszynie. Nie ma chyba ćwiczeń niezastąpionych? 5. Zawsze (!) wycieraj po sobie ławeczkę. Jeśli nie kładziesz się na alt3 ręczniku, to zostawiasz własny pot. Znaczysz teren? Jesteś psem? To naprawdę nie jest niełatwe, aby zrobić kilka kroków, wziąć przygotowany roztwór wody mineralnej mineralnej i płynu i kilka kawałków papierowego ręcznika i posprzątać po sobie. 6. Nie krzycz podczas ćwiczeń. Jesteś na siłowni, a nie w ZOO. Naukowcy udowodnili, że krzyczenie nie zwiększa siły, podobnie jak przyklejenie znaczka M na BMW nie zwiększa pułap koni. Siłownia tego nie wykonuj-jak  ćwiczyć  na  siłowni 7 zazwyczaj popełnianych błędów Błąd 1 – zbyt notoryczne ćwiczenia mnóstwo trenerów, twierdzi, że wykonujemy w złym czasie ćwiczenia cardio- tempo okazuje się cały pora takie samoczynnie. W zamierzenia osiągnięcia zgrabnej sylwetki powinniśmy wykonywać trening interwałowy- w tym ćwiczeniach co jakiś pora wykonujemy krótką serię super szybkich powtórzeń. Nie kluczowe co ćwiczymy, czy okazuje się to trucht, jazda na rowerze,

czy pływanie, kluczowe okazuje się, aby podkręcić tempo ćwiczeń

. Błąd 2 – Za mało ćwiczeń siłowych Chcąc zrzucić niepotrzebne kilogramy, skupiamy się na bieganiu, czy też pozostałych ćwiczeniach, które nie wymagają siły, dlatego unikamy hantli, myśląc, że mogą one wyłącznie na zdobycie masy mięśniowej. Ćwicząc poprzez jakiś pora z hantlami, czy innymi obciążeniami nie zwiększymy naszej masy mięśniowej, a przyczynimy się do utraty warstwy warstwy tłuszczowej. Jeżeli mimo wszystko hantle nam nie odpowiadają, możemy przetestować ćwiczeniach plymoetrycznego- polega on na alt4 dość intensywnych podskokach- skrócenie mięśni, a później ich rozciągnięcie pomaga na wyzwolenie większej siły i mocy. Błąd 3 – siłownia bez „podkładki”

Dużym o ile nie najbardziej znaczącym błędem okazują się ćwiczenia na siłowni na pusty żołądek

. Organizm, który nie ma naładowanych akumulatorów, nie spala kalorii w taki sam sposób jak taki sam który powinno naładowany. Powinniśmy na godzinę przed treningiem zjeść skrawek owocu albo garstkę migdałów, czy też baton, oczywiście niskokaloryczny. W trakcie ćwiczeń powinniśmy mieć butelkę płynu pod ręką. Błąd 4 – Oczekujemy niemożliwego zazwyczaj oczekujemy, że kuracja dietetyczna, czy trening, który pomógł naszej koleżance pomoże i nam. Niestety każdy z nas ma inne ciało i nie każda kuracja dietetyczna zadziała samoczynnie na każdego.   kopalnia: pixabay.com Błąd 5- brzuszki, brzuszki i dodatkowo raz brzuszki zazwyczaj wydaje się nam, że robiąc brzuszki, osiągniemy wymarzoną sylwetkę, mimo wszystko ćwiczenie to nie ma wpływy na głębokie mięśnie na których zbudowaniu nam jest zależna Błąd 6 – stawiamy sobie złe cele Stawiamy sobie cele niemożliwe do osiągnięcia, powinniśmy stawiać sobie cele mierzalne i krótko terminowe. zazwyczaj cele, których nie możemy osiągnąć, zniechęcają nas do kolejnych ćwiczeń. Błąd 7 – brak rozgrzania mięśni po ćwiczeniach Przed ćwiczeniami powinniśmy wykonywać kilka ćwiczeń rozgrzewających samoczynnie po ćwiczeniach, powinniśmy rozciągać nasze mięśnie, dzięki temu unikniemy kontuzji, a czasami nawet zakwasów.

Zobacz też 

Brûleur de graisse 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness