Zobacz co robisz źle w swojej diecie. Nie popełniaj tych błędów wiosną!

Zobacz co robisz źle w swojej diecie. Nie popełniaj tych błędów wiosną!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Od dłuższego okresu nie możesz zrzucić kilogramów? prawdopodobnie popełniasz błędy, które uniemożliwiają ci uzyskania idealnej wagi. nazbyt częste ważenie własnej masy ciała, niezdrowe przekąski, całkowita rezygnacja z węglowodanów oraz tłuszczów oraz głodówki to wyłącznie niektóre z błędów popełnianych przeważnie w trakcie diety. Amerykański dietetyk Rob Hobson wyszczególnił 8 błędów, które uniemożliwiają nam bezpieczne zrzucenie wagi.

1. menu nazbyt wielu orzechów oraz nasion

Będąc na kuracji zazwyczaj sięgamy po zdrowe przekąski, nie mając wiedzy, że są one również bardzo pełne kalorii. Unikajmy orzechów, nasion, suszonych owoców oraz awokado. Mimo tego, że te składniki oferują dobre bogactwo składników odżywczych, dodają również zbędnych kalorii.

 

2. Całkowita rezygnacja z węglowodanów



W procesie odchudzania zazwyczaj w całości rezygnujemy z węglowodanów. Tymczasem, ich całkowite zmniejszenie nie okazuje się zalecane. Jakiego rodzaju węglowodany powinniśmy spożywać? Np. brązowy ryż oraz słodkie kartofle.

 

3. menu nazbyt wielu przekąsek!

 

wielokrotnie przesadzamy z zawartością przekąsek w ciągu dnia. Sięgamy również po takie, które dostarczają nam z pewnością nazbyt wielu kalorii. Podpowiadamy zdrowe pomysły na przekąski: gotowane jajka, jarzyny, mała garść orzechów, nasion lub owoców suszonych oraz jogurt naturalny.

 

4. nazbyt częste sprawdzanie swoje wagi

Zastanówmy się jak zazwyczaj się ważymy, będąc na kuracji. Z pewnością robimy jakie robię błędy w diecie to nazbyt dużo razy w ciągu jednego tygodnia… A będzie wystarczająca sprawdzać swoją wagę raz w ciągu 7 dni. 



5. Unikanie tłuszczów



Nie pownośmy w całości rezygnować z tłuszczy. Wybierajmy za to ich małe porcje! znajdują się je w: rybach, orzechach, nasionach oraz olejach takich jak oliwa oraz kokos.



6. Bądźmy realistami!



Decydując się na zrzucenie kilku kilogramów, zazwyczaj sięgamy po radykalne środki. Tymczasem powinniśmy się zastanowić czy dana dietę powinno dla nas odpowiednia oraz czy podołamy jej rygorom.



7. Ufamy wyłącznie tabelom kalorii



To błąd! Podczas diety zazwyczaj obsesyjnie zwracamy uwagę na kaloryczności danego produktu. Niestety sugerowanie się kaloriami może być zgubne. Starajmy się sami przygotowywać posiłki, rezygnując z soli oraz cukru.

 

8. Wiesz, że dziś nie będziesz mógł zjeść w domu? Znajdź rozwiązanie!

Unikajmy zjedzeniu w bufecie, zjedzmy coś przed wyjściem, by nie być głodnym w trakcie długiej imprezy lub spotkania. A Alkohol? Kieliszek wina to ponad 125 kalorii, ale możemy zmniejszyć jego kaloryczność, dodając do niego wody mineralnej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness